Hebben ze gehoord van AD-journalisten (geloof ik) en vanavond nog eens van Michelquote:Op zondag 17 december 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan heeft Huub dat 'Satanaël' hier waarschijnlijk nog gelezen voordat ie DGK in ging...
Duidelijk....quote:Op zondag 17 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
Ilona vindt dat een kind niet kan komen logeren
natasia vindt dat Nel geen enkele rechten heeft.
ze zei letterlijk "hij is hier pas een paar weken, hij heeft nog geen rechten"quote:Op zondag 17 december 2006 01:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Duidelijk....
Dat iemand die zelf kinderen heeft, en er problemen mee heeft dat ze ze niet kan zien dat zegt.
Wel mooi dat haar kinderen nu ook als onderdeel van het spel gebruikt mogen worden na deze opmerking.
Huub, Huub en Nena....quote:Op zondag 17 december 2006 01:50 schreef Gert het volgende:
Huub, Nena en Huub zitten bij elkaar.
Huub vertelt nu tegen Nena dat hij op de streams heeft gehoord dat Nathanael over Nena zei: laat haar lekker naar buiten gaan, dan vind ze vanzelf wel weer een neger die haar kastruimte wil geven.
Huub: Bart is gewoon een puppetboy van Nathanael. Ik vind dat hij Brian heeft laten vallen. Bart zit er in om het spel te winnen. Bart is heel opportunistisch.
Ik was er niet bij, ik reageerde op wat jij zei.quote:Op zondag 17 december 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zei letterlijk "hij is hier pas een paar weken, hij heeft nog geen rechten"
dat heeft niets met kinderen te maken!!!
het is een unanieme stemming. Ze bepaalt dat zeker.quote:Op zondag 17 december 2006 01:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik reageerde op wat jij zei.
En dat kon ik niet uit jou post opmaken...
Duss..
Maar dan nog is het bullshit trouwens... Wie is zij om dat te bepalen?
De rechten heb ik het over.quote:Op zondag 17 december 2006 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een unanieme stemming. Ze bepaalt dat zeker.
Daar zat ik ook over na te denkenquote:Op zondag 17 december 2006 01:55 schreef avonne het volgende:
Huub vraagt Brian of het gesoufleerd was dat hij hem uit bed trok.
Brian schudt van nee.
huub "maakt niet uit of het gesoufleerd was, je had het niet te hoeven doen als je niet wou"hoe wist hij dat ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |