quote:Op zondag 17 december 2006 02:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub lijkt echt op Frodo
hij gaat nooit rechtstreeks naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ah NL begint al stevig te gapen, gaat niet zolang meer duren voordat ie zn mandje ice packopzoekt
Na, wat we net hoorden was niets van Tobi Neumann, die is echt niet zo boeiend! Die lush techno die we regelmatig bij NL horen is niet Tobi!quote:Op zondag 17 december 2006 02:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ah, das dus die tobi neuman....
Lekjker hoor...
Lekkere techno ja, maar da's ook het enige.. ik ga weer terugswitchen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ging even naar een andere stream, maar gauw weer terug geswitched.
De techno bij NL is toch wat dragelijker dan de stem van Brian.
Mja, in feite gebeurd er niks. Maar de muziek klinkt verslavend. En het is ook wel grappig om NL zo semi-druk bezig te zien. Terwijl hij in feite geen reet aan het doen is.quote:Op zondag 17 december 2006 02:38 schreef Gert het volgende:
Lekkere techno ja, maar da's ook het enige.. ik ga weer terugswitchen.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael is zo'n wannabe populair mannetjes
Hoop bladibla...als ie er straks uit gesodemieterd wordt kan ie zich niet meer vertonen in de stad, mega afgang voor hem en dat weet ie. Hij schijt bagger voor zijn zogenaamde image.
Zwaar irritant figuur met z'n ge-dude'll en z'n saang
Uhuh.. ziet er wel herkenbaar uit.quote:Op zondag 17 december 2006 02:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja, in feite gebeurd er niks. Maar de muziek klinkt verslavend. En het is ook wel grappig om NL zo semi-druk bezig te zien. Terwijl hij in feite geen reet aan het doen is.
Lul niet man, je bent gewoon moe.quote:Op zondag 17 december 2006 02:42 schreef Gigageil het volgende:
Ik ga ook naar mijn nest, word een beetje geïrriteerd van die dooie trien met haar slagtanden, ze kan bijna niet normaal lullen......slisss slisss slisss![]()
Ik ben blij dat ik stream 1 en 2 gewoon helemaal heb uitgeklikt.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef Suikeroom het volgende:
whahah kijk NL zittennet ook.. vet vet vet met dat handje
![]()
HA-ALLOOOOOOOO !quote:Op zondag 17 december 2006 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft soms een beetje moeite met luisteren. Nena wordt er al een beetje gek van.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:42 schreef Gigageil het volgende:
Ik ga ook naar mijn nest, word een beetje geïrriteerd van die dooie trien met haar slagtanden, ze kan bijna niet normaal lullen......slisss slisss slisss![]()
De rust !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |