Huub toch?quote:Op zondag 17 december 2006 02:24 schreef Flyduck het volgende:
sylvia en ilona zijn de breaking point
wat wordt bedoeld met breaking point in deze?quote:Op zondag 17 december 2006 02:24 schreef Sonique het volgende:
Huub is de breaking point volgens NL...
Tsja... als je het zo wilt noemen..quote:Op zondag 17 december 2006 02:22 schreef Sonique het volgende:
NL is een storyboard aan het maken
Daar ligt het punt van slagen of falenquote:Op zondag 17 december 2006 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat wordt bedoeld met breaking point in deze?
Hij is knettergek.quote:Op zondag 17 december 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Die NL is echt een beetje "voer voor psychologen", aparte persoonlijkheid wel
Hoor hem net zeggen "Joep Meloen"quote:Op zondag 17 december 2006 02:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En nu begint hij ook wat in zichzelf te brabbelen.![]()
Wat een grappig figuur.![]()
Volgens mij welquote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe ligt dat met de rechten van dit muziek...is het zijn eigen muziek?
ik dacht http://www.upcult.com/dgk (staan wat nummers op van hem)quote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Sonique het volgende:
Naar welke stream luisterd NL. Kan ie niet even de url copy pasten ofzo...
ah zo. stomme vraag misschien, wat gebeurt er eigenlijk als er 2 ontslagrondes worden aangevraagd? unanimiteit lijkt dan toch onmogelijk?quote:Op zondag 17 december 2006 02:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daar ligt het punt van slagen of falen
Het kan twee kanten op gaan daar, de goede of slechte...
Joep meloen...
Nee, die stem was verwerkt in de mix, dus hoorde bij het nummer volgens mijquote:Op zondag 17 december 2006 02:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, ik denk een internet radio stream, hoorde net een of andere duitse DJ erdoor janken...
Huub is zijn grootste bedreiging. NL is de nieuwste bewoner die nog zijn plek aan het veroveren was in de groep en nu komt Huub daar ook ineens bij. Die gaat hem misschien straks wel voorbij in populariteit. Klap zal dat voor hem zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij is zwaar geobsedeerd door Huub!![]()
Als dat zo is, heeft hij talent.quote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe ligt dat met de rechten van dit muziek...is het zijn eigen muziek?
Ah, das dus die tobi neuman....quote:Op zondag 17 december 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ik dacht http://www.upcult.com/dgk (staan wat nummers op van hem)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |