quote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig he. Vond hem wel heel makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connectiesquote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
CHANTY!
Gratis TP poster bij Edge !!!
[afbeelding]
linkje...?quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
CHANTY!
Gratis TP poster bij Edge !!!
[afbeelding]
Hebben!quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connecties) zonder dat logo erbij
![]()
Doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connecties) zonder dat logo erbij
![]()
Hehe precies hetzelfde hierquote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef BMH het volgende:
Nu 21 uurtjes erop zitten (in 3 dagen) en de 3e dungeon gehaald.... Zo nice
Ben blij dat ik nu vrij kan transformeren
.
tis niet echt een spoiler lijkt me. En als je dit al niet wilt lezen zie ik het nut niet van je bezoek aan dit tpoicquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef Sokpop het volgende:
@ BMH
Kun je dat van dat transformeren even in een spoilertag zetten, ik had het nog niet willen weten namelijk (maar ik kijk er wel erg naar uit
wow wreed hee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:41 schreef Squall_robbert het volgende:
Net de game uitgespeeld, tering, wat was deze game meesterlijk...Einde beetje simpel maar toch... Alleen dit was het al waard om een Wii te kopen!(45 uur op de teller)
Naja, in the windwaker kon je opeens Hylian verstaan en kreeg je een ander pakje, toen was het nog waard om opnieuw te spelen. Nu ga ik het waarschijnlijk toch ook weer doen, maar toch wel met iets minder motivatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |