quote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]Nou, ik heb 30 uur op de teller en ben zojuist dungeon 4 binnen gegaan. Ligt dus een beetje aan de speler denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~35 uur op de teller en sta nu aan het begin van de 8e tempel. De laatste bossbatle was erg goed.
Alleen hoop ik niet dat ik te snel door het hoofdverhaal heen ren zo; dat zou toch minstens 70 uur moeten duren?
Die hidden skills leraar doet me trouwens denken aan de romein uit Eternal Darkness
inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
28 uur en ga nu naar dungeon 6Die eindbaas van 5 was wel simpel zeg
Die subboss vond ik een stuk lastiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
inderdaad
Bij die mini boss ging mn enige feetje die ik heel het spel had gezien eraan
En Boss 4 was dan iig nog heel erg tof.
Al vond ik de scene na d5 - boss wel tofHahaha bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 17:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Spoilertags aub
Maar daar ben ik al voorbij, het water stroomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Hmmm, ik heb denk ik een bug ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Hmmm, ik heb denk ik een bug ofzo.Je hebt er nog 2 nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:20 schreef _GdR_ het volgende:
wil dit eigenlijk niet vragen maar moet toch...
hoe kom ik in lakebed temple zonder te verzuipen...
quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef Tware het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 22:39 schreef Sokpop het volgende:
Same here,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |