qua graphics is het gelijk volgens mij. Maar de controls op de wii zijn gewoon geweldig. Koop een wii.quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Tranqualizer het volgende:
is ie op de gamecube ook nog waardig qua graphics vergeleken bij de wii?
Bijna even goed. Alleen lagere framerate en geen 16.9; iets minder scherp.quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Tranqualizer het volgende:
is ie op de gamecube ook nog waardig qua graphics vergeleken bij de wii?
framerate is beide 30 fps dacht ik, alleen heeft de cube af en toe inzinkers, schijnt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef Tware het volgende:
[..]
Bijna even goed. Alleen lagere framerate en geen 16.9; iets minder scherp.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels in de 7e tempel, en de 6e was heel mooi![]()
Misschien omdat ik toen ik OoT speelde nog jonger was, maar ik vind de eindbazen in TP niet zo moeilijk als in OoT.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Oooo, jij hebt nog veel in te halen!quote:Op zondag 17 december 2006 14:26 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
Ok dit is het eerste zelda spel dat ik speel, maar ik ben meteen verkocht.
Wat een ontzettend gaaf spel!
quote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]Ze zijn idd niet moeilijk nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels in de 7e tempel, en de 6e was heel mooi![]()
Misschien omdat ik toen ik OoT speelde nog jonger was, maar ik vind de eindbazen in TP niet zo moeilijk als in OoT.シ
OoT pwnt TWWquote:Op zondag 17 december 2006 14:42 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Oooo, jij hebt nog veel in te halen!![]()
Wind Waker is ook zo ubercool!
De stijl in wind waker was tof, maar de game zelf miste wel wat op het gebied van de gameplayquote:Op zondag 17 december 2006 15:28 schreef Sokpop het volgende:
Niet mee eensch, ik ben nogal fan van Celda! Dat realische heeft niet mijn voorkeur zolang ze het niet echt realistisch kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is daar al voorbij?
En hoe?Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
quote:Op zondag 17 december 2006 17:13 schreef deGVR het volgende:
HELP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is daar al voorbij?
En hoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 17:13 schreef Oksel het volgende:
Dungeon Watertemple:Weet je nog die kamer waar je helemaal omhoog moest met die wentelgang zeg maar? (met dat mannetje in die luchtbel) Daarboven op die brug zitten aan beide kanten ladders, ga daar eens omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilertags aubquote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Weet je nog die kamer waar je helemaal omhoog moest met die wentelgang zeg maar? (met dat mannetje in die luchtbel) Daarboven op die brug zitten aan beide kanten ladders, ga daar eens omhoog.
quote:Op zondag 17 december 2006 17:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Spoilertags aub
Maar daar ben ik al voorbij, het water stroomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~35 uur op de teller en sta nu aan het begin van de 8e tempel. De laatste bossbatle was erg goed.
Alleen hoop ik niet dat ik te snel door het hoofdverhaal heen ren zo; dat zou toch minstens 70 uur moeten duren?
Die hidden skills leraar doet me trouwens denken aan de romein uit Eternal DarknessOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |