quote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]Nou, ik heb 30 uur op de teller en ben zojuist dungeon 4 binnen gegaan. Ligt dus een beetje aan de speler denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~35 uur op de teller en sta nu aan het begin van de 8e tempel. De laatste bossbatle was erg goed.
Alleen hoop ik niet dat ik te snel door het hoofdverhaal heen ren zo; dat zou toch minstens 70 uur moeten duren?
Die hidden skills leraar doet me trouwens denken aan de romein uit Eternal Darkness
inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
28 uur en ga nu naar dungeon 6Die eindbaas van 5 was wel simpel zeg
Die subboss vond ik een stuk lastiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
inderdaad
Bij die mini boss ging mn enige feetje die ik heel het spel had gezien eraan
En Boss 4 was dan iig nog heel erg tof.
Al vond ik de scene na d5 - boss wel tofHahaha bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 17:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Spoilertags aub
Maar daar ben ik al voorbij, het water stroomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Hmmm, ik heb denk ik een bug ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Hmmm, ik heb denk ik een bug ofzo.Je hebt er nog 2 nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:20 schreef _GdR_ het volgende:
wil dit eigenlijk niet vragen maar moet toch...
hoe kom ik in lakebed temple zonder te verzuipen...
quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef Tware het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 22:39 schreef Sokpop het volgende:
Same here,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 22:52 schreef kipknots het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thats it? Als ik dit al niet zie, hoelang ga ik dan wel niet bezig zijn met deze game?
3 jaarquote:Op zondag 17 december 2006 23:15 schreef Sokpop het volgende:
[..]
thats it? Als ik dit al niet zie, hoelang ga ik dan wel niet bezig zijn met deze game?
quote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Cerbie het volgende:
Dat had ik eerst ook niet doorEerste keer meppen lijkt het ook alsof er niets gebeurd.
Ik mis een beetje een optie om tussenfilmpjes opnieuw te bekijken, er zitten een aantal hele goede bij die ik best nog eens wil zien. Al was het maar via een npc die je herinneringen laat zien ofzo.
Ik gaf hem 30 en kreeg niks, de diefquote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Misschien krijg je net als in WW een optie voor een 2nd quest.
In castle town staat er een bedelaar die om donaties vraagt, 30 en 50 rupees geloof ik. Wat gebeurd er als je hem rupees geeft?
heb m 2x 50 gegeven en kreeg helemaal niksquote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Misschien krijg je net als in WW een optie voor een 2nd quest.
In castle town staat er een bedelaar die om donaties vraagt, 30 en 50 rupees geloof ik. Wat gebeurd er als je hem rupees geeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op maandag 18 december 2006 02:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb m 2x 50 gegeven en kreeg helemaal niks
mja zal ws wel weer in je voordeel zijn verder op in t spel.geweldig stuk indd net ook gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu zit ik weer vast :S
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
Jupquote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die Link op Miyamoto vind lijken?
[afbeelding]
[afbeelding]
Miyamoto lijkt op de postbode in TP. xDquote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 09:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Miyamoto lijkt op de postbode in TP. xD
Met zwaard en schild misschien.quote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wacht maar tot na de 3de dungeonquote:Op maandag 18 december 2006 12:55 schreef BMH het volgende:
WOWOWOWOWOW... Het spel word pas echt goed na de 2e dungeonZoveel diversiteit in de gameplay.... I like
Hmm, toch nog maar even doorbijten dan. Zit nu net voor de 2e dungeon.quote:Op maandag 18 december 2006 12:55 schreef BMH het volgende:
WOWOWOWOWOW... Het spel word pas echt goed na de 2e dungeonZoveel diversiteit in de gameplay.... I like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ Over einde watertemple.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:52 schreef Oksel het volgende:Die boss kun je killen zonder maar een hartje te verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ Over einde watertemple.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Knoflook op 18-12-2006 16:05:21 ]Klap eens in je handjes.
Wat zit er nog meer in die kamer dan? Beetje meer details.quote:Op maandag 18 december 2006 15:46 schreef marientje het volgende:
Mijn zoon zit vast in een dungeon (in het begin?) Hij heeft net 2 aapjes bevrijd en is nu bij een trap.
Het land met veel wind, binnen waait het niet.
Wat moet hij nu doen, ik word gek van z'n gemopper!
quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef Knoflook het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een beest onder de tegels en als je daat op staat komt de tegel omhoog.quote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer in die kamer dan? Beetje meer details.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef marientje het volgende:
[..]
Er zit een beest onder de tegels en als je daat op staat komt de tegel omhoog.
Er was een spin aan het plafond, die is verslagen.
Er zijn 2 boomstammen in het water.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]Hij heeft dat ding (ik mag niet spoilen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt hè voor de tip mensen!
Hoe pak je dat beest dan? bvd!quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef marientje het volgende:
[..]
Er zit een beest onder de tegels en als je daat op staat komt de tegel omhoog.
Er was een spin aan het plafond, die is verslagen.
Er zijn 2 boomstammen in het water.
Spoiler zou leuk zijnquote:
Komop zeg, de manier waarop je één lullige vijand doodmaakt, dat is toch geen spoiler?quote:Op maandag 18 december 2006 18:33 schreef SureZal het volgende:
[..]
Spoiler zou leuk zijn(niet dat ik er wat een zou hebben.. ben er al een stuk voorbij)
[ Bericht 12% gewijzigd door Noax op 18-12-2006 19:01:40 ]Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Noax het volgende:
[quote]Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
BoemerangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Noax het volgende:
[quote]Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
BoemerangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig he. Vond hem wel heel makkelijk
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connectiesquote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
CHANTY!
Gratis TP poster bij Edge !!!
[afbeelding]
linkje...?quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
CHANTY!
Gratis TP poster bij Edge !!!
[afbeelding]
Hebben!quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connecties) zonder dat logo erbij
![]()
Doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connecties) zonder dat logo erbij
![]()
Hehe precies hetzelfde hierquote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef BMH het volgende:
Nu 21 uurtjes erop zitten (in 3 dagen) en de 3e dungeon gehaald.... Zo nice
Ben blij dat ik nu vrij kan transformeren
.
tis niet echt een spoiler lijkt me. En als je dit al niet wilt lezen zie ik het nut niet van je bezoek aan dit tpoicquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef Sokpop het volgende:
@ BMH
Kun je dat van dat transformeren even in een spoilertag zetten, ik had het nog niet willen weten namelijk (maar ik kijk er wel erg naar uit
wow wreed hee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:41 schreef Squall_robbert het volgende:
Net de game uitgespeeld, tering, wat was deze game meesterlijk...Einde beetje simpel maar toch... Alleen dit was het al waard om een Wii te kopen!(45 uur op de teller)
Naja, in the windwaker kon je opeens Hylian verstaan en kreeg je een ander pakje, toen was het nog waard om opnieuw te spelen. Nu ga ik het waarschijnlijk toch ook weer doen, maar toch wel met iets minder motivatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |