Gezellig bier drinken in mijn bed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:15 schreef cerror het volgende:
Graag.
Goeie combi!quote:
Was het maar kut [bla bla bla].quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
MSN is kut.
Weet ik..quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Was het maar kut [bla bla bla].
Maar je bent wel lief hoor, J.!
Waar?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:57 schreef oshiro het volgende:
Hehe, eindelijk heeft BeF weer eens concurrentie
Last van geheugenverlies?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef rompompom het volgende:
Ik dacht net toen ik m'n AT opende: "Huh? De nieuwe BeF staat er al in? Hoe kan dat nou?"
quote:
Jij ook zeker?quote:
Yup.quote:
Achossiequote:
Alleen maar omdat-ie nog geen rollator heeft om naast te liggenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achossie![]()
Nou m'n moeder en ik hebben gisteravond de buurman van de grond geplukt omdat 'ie naast z'n bejaardenkar een beetje dronken lag te wezen voor onze voordeur..
Als het met jou nog net niet zo erg is gaat het goed...
't was zo'n electrisch ding..quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen maar omdat-ie nog geen rollator heeft om naast te liggen
En hij activeerde per ongeluk de schietstoel?quote:
Mijn oma ook..quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, die wil mijn oma ook gaan kopen; die gaat echt mensen gruwelijk aanrijden
Zo word jij ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn oma ook..
Ging ze over het fietspad... (aan de linkerkant) en dan riep ze boos tegen een fietser.... "Hey, wel aan de goeie kant rijden joh".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |