100 procent huichelaar
Nena zoekt Brian op in de slaapkamer. De Landsmeerse heeft een brief gekregen van haar moeder.
Deze neemt het in haar brief op voor de Antilliaan: “Mijn moeder schrijft: ‘Ik vind hem ook grappig net als jij. Hij doet erg veel voor je. Hij doet op zijn manier zijn best voor je. Maar het valt voor hem ook niet mee als iedereen hem opstookt. Hij kan zich ook tegen je keren. Hij begrijpt je vaak niet. Hij ziet niet hoe je werkelijk bent. Er zijn veel misverstanden en er is veel miscommunicatie. Dit samen met het stoken van de anderen, maakt het er allemaal niet even makkelijk op.'” Brian is er helemaal stil van. Maar niet lang: “Kun je dat stuk nog een keer voorlezen?”
De 25-jarige Miljonair wil ook weten wat er nog meer voor interessante zaken in de brief staan? Het blijkt dat Nena’s moeder haar dochter waarschuwt voor Bart. De Landsmeerse quote: “Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij voor 87% niet te vertrouwen is, voor 90% een huichelaar is en voor 100% alleen aan zichzelf denkt!”
Het is duidelijk dat Bart compleet door de mand is gevallen bij Nena.
Voor Brian heeft de blonde schone echter weer hernieuwde interesse. Voordat ze de slaapkamer uitloopt, geeft ze de Antilliaan een vluchtige kus op zijn wang: “We zien het allemaal wel!” (tien.tv)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."