abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45593803
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef mariatrepp het volgende:
Gisteren een lang artikel in de NRC over Ramadan: "Na jaren van strijd is Europese rehabilitatie van islamoloog Tariq Ramadan nabij":
[..]
Zou ik een linkje mogen?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45606209
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zou ik een linkje mogen?
inderdaad
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_46483222
Toen ik afgelopen zondagochtend met een slaperig hoofd de televisie aanzette viel ik toevallig net binnen in een uitzending van de Islam Omroep Nederland (op Ned 2). Mijn kater was werd verergerd en een ader in mijn hoofd begon akelig te kloppen toen ik dhr. Tariq Ramadan hoorde zeggen:
quote:
wij moslims zijn de nieuwe joden, de vervolging die zij ooit moesten ondergaan krijgen nu de moslims
of iets van dien aard.

Een scheldwoord vormde zich spontaan in mijn hoofd omdat hij gore moed heeft de moslims te vergelijken met de joden (waarom niet met de homo's vraag je je af, die worden ook vervolgd, bijvoorbeeld in Saoedie Arabie). Wat schetst nu de verbazing, meneer de fundamentalistische terrorist is gasthoogleraar aan de universiteit rotterdam. http://www.eur.nl/fsw/nieuws/ramadan
Voor een knagend verhaal over deze kwestie verwijs ik jullie graag naar: http://www.peterbreedveld.com/archives/00000831.html
wanneer wordt deze terrorist de laan uitgeschopt?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:32:46 #104
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46483314
Meer over deze man.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:34:43 #105
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_46483356
Ik kan alleen nergens lezen dat deze persoon terrorist is. Ik lees er denk ik steeds overheen. Kan iemand mij even aanwijzen waar dit staat?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_46483369
Iemand die vindt dat moslims ten onrechte worden 'vervolgd', danwel een moslim die in een slachtofferrol kruipt, is nog niet automatisch een terrorist. De door jou aangedragen website schrijft hetvolgende:
quote:
....Ramadan zet zich daarnaast nadrukkelijk in voor de volledige participatie van moslims in Europese samenlevingen en stelt daarbij kritische vragen aan zowel moslims als niet-moslims. Door zijn boodschap dat moslims zich als goede en volwaardige burgers van Europa moeten, maar ook kunnen gedragen, heeft hij zich ontwikkeld tot een van de toonaangevende woordvoerders van de hedendaagse islam en tot een voorbeeld voor veel jongeren die worstelen met vragen van identiteit en burgerschap.
Niet bepaald een omschrijving die bij een terrorist past.

En uit je andere link blijkt vooral dat die Ramadan een nogal machtig persoon is en dat hij er fundamentalistische opvattingen op nahoudt. Maar dat maakt hem nog geen terrorist.
pi_46483459
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef dVTB het volgende:
Iemand die vindt dat moslims ten onrechte worden 'vervolgd', danwel een moslim die in een slachtofferrol kruipt, is nog niet automatisch een terrorist. De door jou aangedragen website schrijft hetvolgende:
[..]

Niet bepaald een omschrijving die bij een terrorist past.

En uit je andere link blijkt vooral dat die Ramadan een nogal machtig persoon is en dat hij er fundamentalistische opvattingen op nahoudt. Maar dat maakt hem nog geen terrorist.
Er word toch al melding gemaakt dat ie met dubbele tong spreekt, voorlopig heeft ie jou alvast zand in de ogen gestrooid.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46483479
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:34 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan alleen nergens lezen dat deze persoon terrorist is. Ik lees er denk ik steeds overheen. Kan iemand mij even aanwijzen waar dit staat?
Als je verder leest dan zie je dat hij banden heeft met een Algerijnse terreurbeweging en daardoor Frankrijk niet meer inmag. Hetzelfde geldt voor de US. Verder kun je lezen dat hij geregeld ontmoetingen heeft gehad met bijvoorbeeld Al-Zawahiri.
pi_46483585
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Hathor het volgende:
Er word toch al melding gemaakt dat ie met dubbele tong spreekt, voorlopig heeft ie jou alvast zand in de ogen gestrooid.
Wat een onzin. Ik ga geen seconde naar die man luisteren en ik geloof ook geen woord van wat hij vertelt. Ik vind het alleen nogal voorbarig om hem een terrorist te noemen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:51:00 #110
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46483667
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als je verder leest dan zie je dat hij banden heeft met een Algerijnse terreurbeweging en daardoor Frankrijk niet meer inmag. Hetzelfde geldt voor de US. Verder kun je lezen dat hij geregeld ontmoetingen heeft gehad met bijvoorbeeld Al-Zawahiri.
Ach je weet hoe dat gaat in Nederland. Tot dat hij met TNT + ontstekingsmechanisme + blue prints van Paleis het Loo + een afscheidsvideo + een doorgeladen C7 + etc etc. etc. etc. Is hij onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:52:52 #111
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46483705
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:51 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ach je weet hoe dat gaat in Nederland. Tot dat hij met TNT + ontstekingsmechanisme + blue prints van Paleis het Loo + een afscheidsvideo + een doorgeladen C7 + etc etc. etc. etc. Is hij onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is.
Kut zeg, Nederland is geen politiestaat. Ik weet het, ik huil mezelf elke nacht in slaap.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:54:13 #112
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46483746
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:52 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Kut zeg, Nederland is geen politiestaat. Ik weet het, ik huil mezelf elke nacht in slaap.
Ach... Ik persoonlijk ben van mening dat men wel eens wat vaker preventief het nadeel van de twijfel mag geven.
Lang leve mij! *O*
pi_46483804
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dus als je ergens niet meer inkomt, en geregeld met de verkeerde personen gezien wordt, dan ben je terrorist... Hmmm... Dan zou je Geert Wilders ook als terrorist kunnen bestempelen...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:57:48 #114
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46483826
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:54 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ach... Ik persoonlijk ben van mening dat men wel eens wat vaker preventief het nadeel van de twijfel mag geven.
Prima, laten we dan beginnen iedereen met rare fascistische trekjes tegen de muur te zetten.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:59:24 #115
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46483859
Van die mensen die menen er goed aan te doen mijn burgelijke vrijheden op te offeren voor een illusie van veiligheid. Daar heb ik het niet zo op.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46483861
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:54 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Tot je zelf het slachtoffer van die preventiefe twijfel word zeker...
Ga nu maar weer buiten hangen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_46483926
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef JAM het volgende:

[..]

Prima, laten we dan beginnen iedereen met rare fascistische trekjes tegen de muur te zetten.
Ja, maar die jongen uit puberruil, die Rolf uit Langelo die bedoelde dat allemaal niet zo... In zijn hart is het gewoon een goede jongen... Er zijn alleen geen buitenlanders bij hem in het dorp, en wat een boer nie' ken' dat vrit 'ie nie'. Dus... Maar om hem daarvoor nou tegen de muur te zetten...
- Dogbert
pi_46483977
Wijziging TT na klachten. Game on.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:05:04 #119
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46483999
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef JAM het volgende:

[..]

Lang leve mij! *O*
pi_46484025
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Echo99 het volgende:

[..]

En we hebben een vrijwilliger...
- Dogbert
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:08:35 #121
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484073
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:59 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Tot je zelf het slachtoffer van die preventiefe twijfel word zeker...
Ga nu maar weer buiten hangen
Ik maak het er niet naar dat er twijfels over mijn intenties bestaan.

Jammer dat iemand met andere ideeën gelijk collectief het topic uitgekickt wordt.

Typische gevalletje van pot verwijt de ketel lijkt me.
Lang leve mij! *O*
pi_46484098
Wellicht dat er eens ontopic reacties geplaatst worden? Vanaf nu dus.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:11:47 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46484159
Tarik Ramadan heeft 100% gelijk. Alleen vind ik dat hij te licht brengt. Ik zou het zo verwoorden:"Velen zouden blij zijn met een Holocaust waarin de Moslims op ruwe wijze geslachtofferd worden en tot een getal van minimimaal 6 miljoen zouden slinken."

Helaas is de mens tot veel slechts in staat als de onderbuikgevoelens de ratio begint over te nemen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:12:37 #124
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484184
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Tarik Ramadan heeft 100% gelijk. Alleen vind ik dat hij te licht brengt. Ik zou het zo verwoorden:"Velen zouden blij zijn met een Holocaust waarin de Moslims op ruwe wijze geslachtofferd worden en tot een getal van minimimaal 6 miljoen zouden slinken."

Helaas is de mens tot veel slechts in staat als de onderbuikgevoelens de ratio begint over te nemen.

²
Dat zien we dagelijks in de Islamitische wereld.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46484214
Wat meneer vermoedelijk bedoelt met de nieuwe joden is dat hij ziet hoe moslims in toenemende mate als zondebok worden gezien en gebruikt. Gebeurd er een ramp, is het eerste waar men aan denkt "moslimterrorisme". Mensen zijn paranoide geworden wanneer het moslims betreft. Zie je iemand in een burka lopen, is het een terrorist. Een hoogleraar aan de Erasmus Universiteit met een islamitische achtergrond is meteen een terrorist. En dat bedoelt hij met het gevoel de nieuwe joden te zijn, de alom tegenwoordige achterdocht die er tegenover moslims heersst. Aangewakkerd door hysterische media en onnadenkende kutpubers.
pi_46484307
Het is inderdaad wel typisch dat juist TS de gedachtes van de hoogleraar bevestigd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46484319
quote:
wij moslims zijn de nieuwe joden, de vervolging die zij ooit moesten ondergaan krijgen nu de moslims
Ik heb nooit gehoord dat Joden zelfmoord aanslagen pleegden, vliegtuigen kaapten en gebouwen in vlogen... Meneer Ramadan haalt oorzaak en gevolg door elkaar... Maar verder steun ik zijn betoog...
- Dogbert
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17:38 #128
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484322
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:13 schreef Scylla het volgende:
Wat meneer vermoedelijk bedoelt met de nieuwe joden is dat hij ziet hoe moslims in toenemende mate als zondebok worden gezien en gebruikt. Gebeurd er een ramp, is het eerste waar men aan denkt "moslimterrorisme". Mensen zijn paranoide geworden wanneer het moslims betreft. Zie je iemand in een burka lopen, is het een terrorist. Een hoogleraar aan de Erasmus Universiteit met een islamitische achtergrond is meteen een terrorist. En dat bedoelt hij met het gevoel de nieuwe joden te zijn, de alom tegenwoordige achterdocht die er tegenover moslims heersst. Aangewakkerd door hysterische media en onnadenkende kutpubers.
Hoe zit dat eigenlijk bij de Moslims? Zie je een amerikaan lopen dan is het meteen een terrorist? Is er bij hen ook zoiets als een alomtegenwoordige achterdocht dier er tegenover joden en amerikanen heerst? Aangewakkerd door hysterische Arabische media en onnadenkende kutpubers?
Lang leve mij! *O*
pi_46484350
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk bij de Moslims? Zie je een amerikaan lopen dan is het meteen een terrorist? Is er bij hen ook zoiets als een alomtegenwoordige achterdocht dier er tegenover joden en amerikanen heerst? Aangewakkerd door hysterische Arabische media en onnadenkende kutpubers?
Dat zal hetzelfde zijn, maar praat het een de ander goed?
Allah Al Watan Al Malik
pi_46484373
quote:

[..]

Dan zijn het natuurlijk slechts incidenten.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:20:10 #131
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_46484383
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat niet alleen getuigt van slecht historisch besef maar ook nog eens van een zeer lage intelligentie.
quote:

²
Ja. Mensen zijn tot hele slechte dingen toe in staat. Jij bent een voorbeeld van de angstige massa die op haar onderbuik gevoelens de meest polariserende dingen gaat lopen roepen alleen maar om een emotionele reactie los te peuteren.

Je bent datgene wat je het meeste haat. Gefeliciteert.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_46484401
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:13 schreef Scylla het volgende:
Ik denkt dat hij de kromme vergelijking die hij maakt haalt uit de koran. In één van de verzen in de koran staat dat 'God een ander volk zal kiezen'. Dit andere volk komt dan in de plaats van de joden. Dat zou in de optiek van moslims het arabische volk / de moslims moeten zijn. Zie daar een verklaring voor de pre-occupatie van de moslims met de joden. Zie daar een verklaring voor het openen van 936 topics op Fok! over joden door moslims.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:21:24 #133
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484419
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal hetzelfde zijn, maar praat het een de ander goed?
Nee. Ik keur het beiden af. Maar ga niet roepen dat alle westerlingen zo slecht zijn terwijl zij in essentie vanuit dezelfde standpunten redeneren.

Het is een beetje hetzelfde als de aanhang van Feijenoord en Ajax die met elkaar in de clinch liggen.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:21:49 #134
13462 BansheeBoy
pi_46484431
quote:

[..]

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat er in "onze landen" vaak in complottheoriën wordt gedacht, met uiteraard de hitsige Joden en taaie Amerikanen als daders, tot het lachwekkende aan toe.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_46484432
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:20 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik denkt dat hij de kromme vergelijking die hij maakt haalt uit de koran. In één van de verzen in de koran staat dat 'God een ander volk zal kiezen'. Dit andere volk komt dan in de plaats van de joden. Dat zou in de optiek van moslims het arabische volk / de moslims moeten zijn. Zie daar een verklaring voor de pre-occupatie van de moslims met de joden. Zie daar een verklaring voor het openen van 936 topics op Fok! over joden door moslims.
Welke topics over Joden zijn er door moslims geopend. En wie was de TS.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24:07 #136
13462 BansheeBoy
pi_46484494
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat niet alleen getuigt van slecht historisch besef maar ook nog eens van een zeer lage intelligentie.
[..]
Taalkundig gezien een mooie en correcte zin, maar qua inhoud zeg je eigenlijk niks. Vind ik jammer, wat ik ben een man van dialoog en wederzijds respect.

²
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24:51 #137
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484512
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat er in "onze landen" vaak in complottheoriën wordt gedacht, met uiteraard de hitsige Joden en taaie Amerikanen als daders, tot het lachwekkende aan toe.

²
Dus eigenlijk lijken moslims en joden en christenen en europeanen en arabieren en amerikanen wel een beetje op elkaar.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:25:37 #138
13462 BansheeBoy
pi_46484538
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk lijken moslims en joden en christenen en europeanen en arabieren en amerikanen wel een beetje op elkaar.
Sommige eigenschappen lijken wat dat betreft inderdaad menselijk.

²
pi_46484557
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke topics over Joden zijn er door moslims geopend. En wie was de TS.
Ik ben te lui om het voor je op te zoeken, kijk maar eens naar bijvoorbeeld de postgeschiedenis van meki.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:26:52 #140
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_46484567
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Taalkundig gezien een mooie en correcte zin, maar qua inhoud zeg je eigenlijk niks. Vind ik jammer, wat ik ben een man van dialoog en wederzijds respect.

²
De man van wederzijds respect. En vervolgens loop je de meest schandelijke vergelijkingen te uiten die juist bedoeld zijn om mensen de mond te snoeren.

Jij bent de trotse bezitter van een hatelijk en zwart-wit wereldbeeld. Jouw goed recht maar hou het anders even lekker voor je als je niets zinnigs te zeggen hebt.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:27:08 #141
13462 BansheeBoy
pi_46484571
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik ben te lui om het voor je op te zoeken, kijk maar eens naar bijvoorbeeld de postgeschiedenis van meki.
Één zwaluw maakt nog geen zomer waarde talkpoederbips.

²
pi_46484595
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Één zwaluw maakt nog geen zomer waarde talkpoederbips.

²
Nee maar een zwerm zwaluwen die alles onderschijten wel. En ik heb jou ook wel eens wat zien schrijven over orthodoxe joden die een gat in een laken maken (wat je later weer snel verwijderde lafbek).
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:28:22 #143
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_46484604
Ramadan zet zich inderdaad in voor de emancipatie van moslims. Maar niet door de moslims te laten verwesteren, maar door Europa te islamitiseren. Een soort intelligente Osama Bin Laden dus. Hij wordt echter ontmaskterd door de term "ware dialoog". Iets waarmee extremisten bedoelen dat de moslim in een gesprek de ongelovige duidelijk maken wat de islam is en dat de ongelovige dient dit te respecteren.
pi_46484612
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef buachaille het volgende:

[..]

Goed dat je het zelf zegt. Meki. Hij is zeg maar de voorbeeld-moslim of niet?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:57 #145
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484651
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sommige eigenschappen lijken wat dat betreft inderdaad menselijk.

²
Precies, het is daarom een beetje zielig om nu moslims met joden te gaan vergelijken. Er zijn mensen die een zondebok zoeken en er zijn mensen die dat niet doen, over de hele wereld. Alleen daadwerkelijk mensen vermoorden wegens hun geloof vindt op het moment voornamelijk plaats in de islamitische wereld en niet in het Westen, daarom zou deze 'verlichte' man daar misschien eerst over moeten debateren.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:30:09 #146
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484660
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goed dat je het zelf zegt. Meki. Hij is zeg maar de voorbeeld-moslim of niet?
Nee. Maar wel iemand die bij veel mensen het "zie je nou wel, alle moslims zijn de weg kwijt" gevoel oproept.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:30:13 #147
13462 BansheeBoy
pi_46484662
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De man van wederzijds respect. En vervolgens loop je de meest schandelijke vergelijkingen te uiten die juist bedoeld zijn om mensen de mond te snoeren.
Ik ben blij dat je het met me eens bent, en je ziet het goed: het gaat me om de dialoog. Soms moet je pittige uitspraken maken om tot een dialoog te komen. In het geval van wijlen Theo van G. werd dit altijd aangehaald als zijnde een belangrijk goed dat verdedigd dient te worden. Hij, en ook Hirsi Ali zeiden de meest schandelijke zaken, maar het mocht, "het was goed voor het debat." riep men.

²
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:31:22 #148
13462 BansheeBoy
pi_46484688
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nee maar een zwerm zwaluwen die alles onderschijten wel. En ik heb jou ook wel eens wat zien schrijven over orthodoxe joden die een gat in een laken maken (wat je later weer snel verwijderde lafbek).
Ja, maar dat is gewoon een feit, ik zou zoiets nooit verwijderen, want het klopt gewoon. Orthodoxe joden komen tot hun vrouw middels een gat in een laken.

²
pi_46484689
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Precies, het is daarom een beetje zielig om nu moslims met joden te gaan vergelijken. Er zijn mensen die een zondebok zoeken en er zijn mensen die dat niet doen, over de hele wereld. Alleen daadwerkelijk mensen vermoorden wegens hun geloof vindt op het moment voornamelijk plaats in de islamitische wereld en niet in het Westen, daarom zou deze 'verlichte' man daar misschien eerst over moeten debateren.
Ik zie niet in waarom hij daarover zou MOETEN debateren. Hij mag toch wel zelf weten wat voor onderwerp hij uitkiest om over te debateren en wat voor standpunt hij inneemt? Er zijn al genoeg mensen die zich richten op de Islamitische wereld zelf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46484708
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nee. Maar wel iemand die bij veel mensen het "zie je nou wel, alle moslims zijn de weg kwijt" gevoel oproept.
Dan is er iets grondig mis met de mensen die dat aan de hand van meki-topics denken.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')