Oh pardon, ik had niet echt veel trek om te lezen eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
En die over vrouwen dan, damn.
Man, ik opende de eerste lemmingquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je begint echte modkuurtjes te krijgen![]()
Ohja, sorrie dat ik jouw lemming heb laten verdwijnen hoor, maar ik zag de post door slotje quickreply slotje eraf ravage al aankomen en dit was makkelijkerquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja, sorrie dat ik jouw lemming heb laten verdwijnen hoor, maar ik zag de post door slotje quickreply slotje eraf ravage al aankomen en dit was makkelijker.
Jouw eindcijfer voor Nederlands zal ook niet verder zijn gekomen dan tot het vriespunt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oh ja vergeten ze heeft de kleuterschool nog niet eens gehaald was vergeten![]()
Dan ben je een kutmod, zonder dat ook wel trouwens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had niet echt veel trek om te lezen eigenlijk.
Niks te maken met het feit dat ie van mij is overigens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Gamer_V het volgende:
Die van vrouwen moet open, waar is de emancipatie?
Dus een mod is per definitie al een kut? Dat maakt dat jij een homo bent, want ik kan niet zonder kut.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Dan ben je een kutmod, zonder dat ook wel trouwens.
En ik wilde net sunchaser gaan mailen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
en door wie denk je dat die in z'n reet wordt geneukt ?
HA-HA-HAquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dus een mod is per definitie al een kut? Dat maakt dat jij een homo bent, want ik kan niet zonder kut.
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Dan ben je een kutmod, zonder dat ook wel trouwens.
Misschien kunnen we hem nog net de 2006 in loodsen, anders wordt 2007 zo'n moeilijk jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
HA-HA-HA
Je gaat door voor de leukste ONZ-user 2007 (ja nu al ja)
![]()
Lemming? Waar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.
ff naar beneden scrollen voor de lijkjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |