Hallo,
Ik studeer nu MBO IT-Mediaproducties, op mbo niveau. Dit is meer gericht op websites en wel leuk enzo, maar niet echt wat ik zoek. Ik ben af en toe wat aan het klooien in 3dsmax (3d ontwerpprogramma) en vind dit heel leuk. Laatst met mijn vriendin meegeweest naar een open dag voor een game architecture opleiding waarin je leert 3d designen (er is ook een programmeer kant, maar dat spreekt mij totaal niet aan, liever 3d'en!). Aangezien ik nog niet wil gaan werken na mijn mbo wil ik door op het hbo. Maar goed, wel handig als je dan weet wát je moet kiezen.
Nu vind ik het leuk om te ontwerpen op de computer, alleen de game wereld trekt me niet zo (het spelen wel, maar niet het ontwerpen van game characters enzo) dus de Game Architecture opleiding is niet echt wat ik zoek. Ik zat laatst op GoT te kijken en zag dat mensen hele huizen (ook de kamers in de huizen) ontwierpen met 3d. Dus bankstellen, inrichtingen van slaapkamer/woonkamer enzo, tuinen, huizen zelf en dergelijke. Is hier een speciale naam voor als beroep? Architect is meer de technische kant op van het ontwerpen van huizen. Binnenhuisarchitectuur is volgens mij meer een job waarbij je de inrichting doet maar ik heb me hier nog niet zo in verdiept (ga ik na het posten van dit topic doen
![]()
).
Maar goed, weten jullie een naampje te plaatsen bij hetgeen wat mij zo leuk lijkt? Ik wil zeker door in de wereld van computers, eigen bedrijfje oprichten in de wereld van het ontwerpen. Website's zijn leuk, maar ben ik op uitgekeken. 3d vind ik fantastisch, iets creëeren wat voor je neus gewoon echt wat wordt ipv dat levenloze 2d...
Groetjes
[ Bericht 0% gewijzigd door Thrilled op 15-12-2006 14:52:54 ]