quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Waddeneiland, want daar groeiden ze... weet niet meer zeker welke, maar ik ga voor Terschelling
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef Homdeck het volgende:eigenlijk de enige plek in Nederland waar ze op grote schaal groeien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cranberryquote:Op Terschelling komen uitgebreide velden van de cranberry voor, en de pluk van de bessen is er aan een veenbes-bedrijf verpacht. Ook op Vlieland komen grotere velden voor.
nou ja whatever. terschelling staat bekende om de gerechten enzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cranberry
Clay Regazzoni, maar goed genoegquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:48 schreef ChopperMick het volgende:
clay migazzoni of iets dergelijks
Roofingburner +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Adam Ant
in welke song komt deze frase voor?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Stand and deliver.
van adam ant?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in welke song komt deze frase voor?
die niet idd. Denk Irish traditional.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van adam ant?
ik ken alleen goody two shoes
dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef ChopperMick het volgende:
Stand & Deliver?
maar wel correctquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat zou wel erg makkelijk zijn![]()
als je de vraag zo stelt is mijn antwoord goed. Maar begrijp wel dat je bedoelt "van een artiest die niet Adam Ant heet"quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in welke song komt deze frase voor?
quote:Now some men like a fishin', but some men like the fowlin'
Some men like to hear, to hear the cannonball a-roarin'
But me, I like sleepin', `specially in my Molly's chamber
But here I am in prison, here I am with a ball and chain, yeah
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef ChopperMick het volgende:
van Metallica
wat?quote:
ChopperMick +1quote:
Homdeck +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef Homdeck het volgende:
napster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |