Waarschijnlijk ben je werkzaam in de medische sector en verdedig je derhalve instinctief (maar tegen beter weten in dan, gezien je vermoede verstandelijke vermogens) je beroepsgroep en dan met name het deel dat (onmachtig) zich met de psychiatrie bezighoudt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn historische kennis is prima. Maar kwakzalvers en zachte heelmeesters vind ik net iets te algemeen.![]()
Nee, ik werk niet in de medische sector. Heb ik helemaal niets mee te maken. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig en neem niet zomaar dingen voor waar aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:56 schreef Stoomhamer het volgende:
Waarschijnlijk ben je werkzaam in de medische sector en verdedig je derhalve instinctief (maar tegen beter weten in dan, gezien je vermoede verstandelijke vermogens) je beroepsgroep en dan met name het deel dat (onmachtig) zich met de psychiatrie bezighoudt.
Ik heb meer het idee dat je de bewuste feiten niet onder ogen durft te zien, typisch als jonge vrouw zijnde (?). Het is een ijs-koud harde wereld in bepaalde opzichten, wordt maar wakker meid.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de medische sector. Heb ik helemaal niets mee te maken. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig en neem niet zomaar dingen voor waar aan.![]()
Reken inderdaad maar niet dat je eeuwig gratis blijft krijgen. Als je dealer door heeft dat je niet meer zonder kunt zal hij toch echt geld gaan eisen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef tinoz het volgende:
ik krijg nu nog gratiszit wss in de begin fase .....
-knip-
nu kan ik dat nog wel ja maar dat is ook anders geweestquote:Wat ik me afvroeg tijdens het lezen van de OP of de TS invloed kan uitoefenen op wat hij ziet. Dus eventueel zelf denkwijzen zou kunnen ombuigen
die gast gebruikt zelf en is al redelijk van het padje als ik hem zo aanhoor , maar ik vind het niet erg om er voor te betalen afther al leaching wordt al te veel gedaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef TR08 het volgende:
[..]
Reken inderdaad maar niet dat je eeuwig gratis blijft krijgen. Als je dealer door heeft dat je niet meer zonder kunt zal hij toch echt geld gaan eisen.
hahah het is geen dealer het is is gewoon een gastje dat het leuk vind om speed te snuivenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:13 schreef TR08 het volgende:
De wat slimmere dealer gebruikt zelf niet, maakt zijn klanten eerst afhankelijk en perst ze dan af. Maar goed jouw dealer gebruikt zelf ook dus dan weet je helemaal niet wat hij gaat doen.
De bewuste feiten waar jij over rept vind ik nogal blijven hangen in vaagheden, vandaar dat ik verder vraag. en zo jong is deze vrouw niet meer, wakker wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Stoomhamer het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je de bewuste feiten niet onder ogen durft te zien, typisch als jonge vrouw zijnde (?). Het is een ijs-koud harde wereld in bepaalde opzichten, wordt maar wakker meid.
Ja. en er is overwakker van de speed zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef tinoz het volgende:
er is wakker en wakker
Die logica ontgaat ook mij volledig. komt op mij aardig zelfdestructief over.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef Halinalle het volgende:
Je wilt je niet meer laten opsluiten in een chemische cocon en daarom gebruik je er nog een chemisch middel bij?
ik wist dat je dat ging zeggen maar er zijn in mijn wereld meerdere soorte van wakker zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ja. en er is overwakker van de speed zijn.
Maar nogmaals: Wat moet er volgens jou concreet veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |