Sorry, ik ken geen Vladje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Jou en vladje p wiki
Wannabee-drenthquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:35 schreef cohen het volgende:
haha, ik ben een drenthe bezoeker :-)
Mits de westerling in spé niet gelijk begint te klagen als hij/zij mest ruikt:quote:Op donderdag 21 december 2006 16:11 schreef cohen het volgende:
Is het voor een westerling uit de randstad te doen om te verhuizen naar drenthe???
De vorige TT was dan ook redelijk accuraatquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
het stikt hier van de westerlingen. (ben d'r zelf 1).
Ik ruik hier nooit mestquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mits de westerling in spé niet gelijk begint te klagen als hij/zij mest ruikt:![]()
Kraak je mijne soms afquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De vorige TT was dan ook redelijk accuraat
Edit: Drenthe, Florida van Nederland!
Jij moet niet meer zo vaak in ONZ komenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja nou, degene die t topic sloot opende geen nieuwe. En ik maar wachten.. En wachtenEn toen dacht, omfg, lollerofleinz die vuillak opent geen nieuwe
Snel, maak nieuwe Kayleigh!
![]()
!!~~`11`1`~;d;d1`;d
~!!
Ja sorry, ik ga niet uitquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:43 schreef D-Vide.D het volgende:
Heuj zometeen op de fiets naar Beilen, om dan de trein te pakken naar Hoogeveen.. Hoop dat er nog wat te doen is, op Uniq na dan..
Je boek is al bijna af, zeker?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga niet uitBlijf maar thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |