abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44559989
De site is nog steeds offline
amokaapjeeh O+
pi_44560160
Hij doet het weer!!

Zo, handschoenensetje besteld Er zijn nu best weer wat GotD's beschikbaar.
amokaapjeeh O+
pi_44560179
Heb jij 3 setjes besteld ofzo? Anders kom ik niet boven de 25 euro
pi_44560192
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:43 schreef Bhuddy het volgende:
Heb jij 3 setjes besteld ofzo? Anders kom ik niet boven de 25 euro
Ik heb al een bestelling staan van boven de 400 euro, dus dit gaat daar gewoon bij
amokaapjeeh O+
pi_44560198
Grmbl. Kan je er niet nog 1 voor mij bestellen?

Ik heb 'em nu wel in de kassa staan. Kan ik 'em nu gewoon krijgen als ik daar binnenkort 25 euro aan bestellingen heb staan? Of verdwijnt 'ie na een paar dagen weer uit de kassa? Nu staat er nog 'op voorraad', maar ik gok dat 'ie zo weg is

[ Bericht 58% gewijzigd door Bhuddy op 19-12-2006 08:17:25 ]
pi_44560593
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:46 schreef Bhuddy het volgende:
Grmbl. Kan je er niet nog 1 voor mij bestellen?

Ik heb 'em nu wel in de kassa staan. Kan ik 'em nu gewoon krijgen als ik daar binnenkort 25 euro aan bestellingen heb staan? Of verdwijnt 'ie na een paar dagen weer uit de kassa? Nu staat er nog 'op voorraad', maar ik gok dat 'ie zo weg is
Alleen in de kassa staan is niet voldoende geloof ik. Je moet het hele proces voltooien en dan krijg je ook een bevestiging...

Bestel dan gewoon wat anders erbij?
amokaapjeeh O+
pi_44560685
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:45 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb al een bestelling staan van boven de 400 euro, dus dit gaat daar gewoon bij
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:42:17 #83
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44561454
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef parselmouth het volgende:
Willaaam, volgens mij moet je sowieso voor minimaal 25 euro bestellen, dus dan had je waarschijnlijk ook niet verder gekomen wanneer je vannacht dat handschoenensetje ging bestellen....
nouja, het aanvullen had tot 25 euro had toch niet echt een probleem geweest. Ik heb alleen een hekel aan dit soort praktijken. Zorg dan dat je de spullen gewoon op voorraad hebt.
Is het anders ook over een paar dagen nog te krijgen? Dan moet ik toch winkelen met mn vriendin
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_44561610
Uiteraard weer uitverkocht, dus ik ga zo even naar de winkel toe..
pi_44569065
Waren die handschoenen er eigenlijk ook in maat S? In Amersfoort hadden ze alleen maar maat L liggen helaas
pi_44569611
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef Flowerbomb het volgende:
Waren die handschoenen er eigenlijk ook in maat S? In Amersfoort hadden ze alleen maar maat L liggen helaas
S was er ook ja..
amokaapjeeh O+
pi_44569688
Ik heb ze gehaald en ze zitten goed! Die sjaal vind ik wat te kort, maar opzich prima voor erbij..
En er hingen nog 2 leren tassen en 2 leren jassen in de h&m (ook van GotD)!
pi_44570477
Heb ook nog deze trui gekocht:

In grijs gemeleerd, maar misschien breng ik hem weer terug.
pi_44570597
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:53 schreef Coconut het volgende:

[..]

S was er ook ja..
Dat is dan weer jammer dat ze die niet bij mij hadden.
pi_44573330
Hmm, er staat nog steeds bij de kassa 'in voorraad'. Is 't toevallig mogelijk om extra dingen te bestellen zodat 't totaalbedrag boven de 25 euro komt, en dan de producten die ik niet wil weer retour te sturen? Ik weet dat ik dan een beetje misbruik maak van de retourservice, maar ik wil die handschoenen en sjaal zo graag...
pi_44574744
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef Bhuddy het volgende:
Hmm, er staat nog steeds bij de kassa 'in voorraad'. Is 't toevallig mogelijk om extra dingen te bestellen zodat 't totaalbedrag boven de 25 euro komt, en dan de producten die ik niet wil weer retour te sturen? Ik weet dat ik dan een beetje misbruik maak van de retourservice, maar ik wil die handschoenen en sjaal zo graag...
Ja dat kan. Kost je wel 4,90 verzendkosten en bij retour sturen komt daar nog 1 euro bij. Terugbrengen naar de winkel kan ook, dan blijft het gewoon bij die 4,90.
amokaapjeeh O+
pi_44574789
Ik denk dat ik maar wacht op die trui, en die ook bestel. Ik ga geen 5 euro verzendkosten betalen over 10 euro Hopen dan maar dat de handschoenen er nog zijn. En anders houdt 't op.
pi_44574899
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Bhuddy het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht op die trui, en die ook bestel. Ik ga geen 5 euro verzendkosten betalen over 10 euro Hopen dan maar dat de handschoenen er nog zijn. En anders houdt 't op.
Zet dan gewoon alvast een artikel in bestelling welke pas over een paar weken geleverd kan worden.
Je moet wel een beetje creatief zijn hoor..
amokaapjeeh O+
pi_44575504
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
know'm sayin?
word? word.
pi_44576505
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef alors het volgende:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee
amokaapjeeh O+
pi_44579478
Hebben ze ook een gewone zwarte v-hals t shirt voor heren?

waarom vraag ik dat hier?

bespaart me een eventuele winkel tocht.. dankuu
pi_44579862
Heeft iemand hier ervaring met die skinny jeans van H&M, Sqin?
Ik wil namelijk graag een skinny gaan halen, maar vraag me af of het goede kwaliteit is. Dit omdat het stretch is en ik dan bang ben voor uitrekken bij je knieën en kont... iemand? (heb daar namelijk nog trauma's van *vroeger* over, haha) En verschilt dat dan nog tussen de wassingen? Bedankt in ieder geval!
pi_44580018
Ja, broeken van de hennes lopen altijd uit, bij de taille en bij de kont in mijn geval.
Dus je doet er goed aan om een maatje kleiner te kopen dan dat je normaal doet, dan wordt ie na verloop van tijd niet zo los bij je heupen.
pi_44580197
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef Leegle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die skinny jeans van H&M, Sqin?
Ik wil namelijk graag een skinny gaan halen, maar vraag me af of het goede kwaliteit is. Dit omdat het stretch is en ik dan bang ben voor uitrekken bij je knieën en kont... iemand? (heb daar namelijk nog trauma's van *vroeger* over, haha) En verschilt dat dan nog tussen de wassingen? Bedankt in ieder geval!
Ik heb zo'n grijze daarvan, en het rekt wel wat uit ja, maar bij mij iig niet dramatisch ofzo Ik was dan ook zo min mogelijk Trouwens hij verder niet gerekt bij mn knieën..
Maar ik let er ook altijd op bij het kopen, bijna alle broeken rekken uit, dus als ik ze pas moeten ze wel vrij strak zitten
know'm sayin?
word? word.
pi_44580523
Bedankt allebei
De reden waarom ik het vroeg is omdat het stretchjeans is. Bij gewone jeans koop ik altijd gewoon m'n maat, want ik heb een hekel aan te strakke broeken. Stretch zit niet snel te strak, maar rekt weer wel uit... ik ga dus denk ik gewoon voor n maatje kleiner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')