Ik twijfel nogal aan je vermogen dit onderscheid te maken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef diginoob het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb geen gebrek aan aandacht van echte noch neppe mannen.![]()
En kutvochtquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef denka het volgende:
[..]
Eisen:Niet langer dan 2 uur Niet zweten Niet plakkerig worden
Dus hup erin en eruit. En sperma is zeker ook kkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii vvvvvvvvvvvvviiiiiieeeeeeeeeeesssssssss
![]()
Sorry voor mijn uitval van daarnet.. Het zal niet meer gebeuren, ik zie mijn fout in..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef diginoob het volgende:
[..]
Zieke T(h)eef! En dan ook nog andere mensen uitschelden. Volgens mij ben je een grove zak, vandaar dat je eens manieren moet leren.![]()
Die reply geeft me opeens een heel andere kijk op jou usernamequote:
nou 't hoeft niet op mijn hoofd nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef denka het volgende:
[..]
Eisen:Niet langer dan 2 uur Niet zweten Niet plakkerig worden
Dus hup erin en eruit. En sperma is zeker ook kkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii vvvvvvvvvvvvviiiiiieeeeeeeeeeesssssssss
![]()
En bij voorkeur in de tuin van een ander zeker? Dat zegt ook alweer genoeg!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef diginoob het volgende:
[..]
ze poept in de tuin. Kattenbakken stinken.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef Stinkend__zadel het volgende:
In den beginne schiep God Adam en Eva. Deze twee, ze hadden niet veel om handen, rampetampte er lekker op los. Op een gegeven moment liep Eva de zee in om haar muts te wassen. Sindsdien ruiken alle vissen hiernaar . . .
geil worden van mijn ovulatie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef lone_wolf het volgende:
Ach meid zodra je je eeerte ovulatie krijgt wordt je er vanzelf geil van....
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef Stinkend__zadel het volgende:
In den beginne schiep God Adam en Eva. Deze twee, ze hadden niet veel om handen, rampetampte er lekker op los. Op een gegeven moment liep Eva de zee in om haar muts te wassen. Sindsdien ruiken alle vissen hiernaar . . .
hehe....zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:59 schreef Stinkend__zadel het volgende:
Ik weet het al, ze wilt hem in haar poeperd, want die is toch al viesquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou 't hoeft niet op mijn hoofd nee.![]()
Moeten we deze nu echt gaan uitleggen?quote:
en de penis neem je zeker ook nooit in den mond..quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou 't hoeft niet op mijn hoofd nee.![]()
nah mag ook in de mijne hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
En bij voorkeur in de tuin van een ander zeker? Dat zegt ook alweer genoeg!
Je intelligentie is evenredig aan je vermogen tot begrijpend lezenquote:
tja mijn kut ruikt hoogstens naar yoghurt of patat, maar nooit naar vis hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Evik het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar toch vinden (een hoop) vrouwen vis heel lekker om te eten. De opmerking van mannen dat ze naar vis ruiken komt toch ergens vandaan.... Hier dus!
Ik wil niet weten hoe jou tafelmanieren zijn....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef diginoob het volgende:
[..]
tja mijn kut ruikt hoogstens naar yoghurt of patat, maar nooit naar vis hoor.(oke hier ga ik vast veel debiele reacties op krijgen.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |