quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:47 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Nee hoor ik ruik katten op 500 meter afstand
Dat niet, maar dan kom je er wel achter dat jij ook gigantisch kan stinken en dat niemand daar wat van zal zeggen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:48 schreef diginoob het volgende:
[..]
hoezo, gaan mannen lekker ruiken als je 40 bent ofzo?![]()
![]()
Ik voorspel een neuqdatequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef diginoob het volgende:
[..]
oh dan moet je mijn toekomstige man worden want dan ruik je jezelf vast ook wel![]()
Jouw probleem? Dat je neusorgaan zo sterk ontwikkeld is dat het jezelf in de weg zit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef diginoob het volgende:
[..]
nou ja noooooooooit vind ik wat 'veeleisend' maar niet altijd en niet de meeste tijd vind ik toch heel redelijk.![]()
Maar wat is dan mijn probleem?
Dan word je wel gelijk een stiefmoederquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef diginoob het volgende:
[..]
oh dan moet je mijn toekomstige man worden want dan ruik je jezelf vast ook wel![]()
Jij had het over alle honden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
chihuahua
Mja ok, maar das een minihond. Maar bv van die grote labradors, enzo, en sint bernards. echt gewoonzum kotsen
tja wat doe je eraanquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Evik het volgende:
[..]
Jouw probleem? Dat je neusorgaan zo sterk ontwikkeld is dat het jezelf in de weg zit.
Dat was ik niet, dat was kleine_jellequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij had het over alle honden.
Een herder is ook groot, heb ik ook nog nooit alles onder zien kwijlen, een dalmatier ook niet.
Duspunt.
Zieke T(h)eef! En dan ook nog andere mensen uitschelden. Volgens mij ben je een grove zak, vandaar dat je eens manieren moet leren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef THeeF het volgende:
Haha, Ziek Wijf !
En dan ook nog zeggen dat je 'wel goed in de markt ligt'..
Volgens mij ben je al genoeg gestraft met je handicap, vandaar dat ze je maar een compliment geven..
Haha, ik dus welquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij had het over alle honden.
Een herder is ook groot, heb ik ook nog nooit alles onder zien kwijlen, een dalmatier ook niet.
Duspunt.
Omdat van testosteron (en vaak in combinatie van alcoholische versnaperingen) het rationele oordeel nogal twijfelachtig wordt. Zeker als dit sex als uiteindelijk doel heeft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef diginoob het volgende:
[..]
Uh? Idd ze willen me dan in bed hebben maar wat maakt dat verder uit voor t gegeven?
Mijn vriendin ja. Maar dan meen ik dat oprecht, niet alleen voor platte sexquote:Alsof jij nooit tegen iemand zegt dat hij/zij lekker ruikt/aantrekkelijk is/er mooi uitziet/je zin hebt om haar/hem eens ff lekker te...![]()
Je neus brekenquote:
zoals ik al zei, ik heb geen gebrek aan aandacht van echte noch neppe mannen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Omdat van testosteron (en vaak in combinatie van alcoholische versnaperingen) het rationele oordeel nogal twijfelachtig wordt. Zeker als dit sex als uiteindelijk doel heeft.
[..]
Mijn vriendin ja. Maar dan meen ik dat oprecht, niet alleen voor platte sexVerder is dat totaal irrelevant aan deze discussie.
Je klacht zou moeten zijn:
Ik ben een frigide woestijn doos die bij gebrek aan aandacht van echte mannen haar frustraties uit op diezelfde mannen.
Of
Ik ben kut![]()
Je eigen problemen onder ogen zien en je hersenen zo proberen te trainen dat ze zich er minder tot niet aan gaan irriteren. In dit geval .... een betere wereld begint bij jezelf. Je kan nooit verwachten dat alle mannen zich gaan aanpassen, maar je eigen gedachten... das een begin voor jezelf.quote:
ja maar dat doet au!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je neus breken![]()
Mijn zus heeft eens haar neus gebroken, en sindsdien ruikt ze nauwelijks meer iets.
Schooldeur ging dichtofzo, en die kwam tegen hasar neus aan.. Toen zei de neus 'knak'![]()
Eisen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |