Missie geslaagd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Prego het volgende:
TS post een klacht over dat mannen stinken maar eindigt in een gesprek over haar doos, ovulatie en geiligheid![]()
![]()
ja ze vroegen er naarquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Prego het volgende:
TS post een klacht over dat mannen stinken maar eindigt in een gesprek over haar doos, ovulatie en geiligheid![]()
![]()
wie is dat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Volgens mij heeft TS ook met Nebu een relatie gehad
Dolletjes, een zweetvraagje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef SaferSephy het volgende:
AHAHAHAHAHAH AHAHAHA:
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
AHAHAHAHAHHAA
Hypocriete kut
liefje mijn zweet stinkt dan niet hoor + mijn temperatuurregeling is tijdelijk verkloot geweest door medicijngebruik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef SaferSephy het volgende:
AHAHAHAHAHAH AHAHAHA:
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
Zweetvraagje
AHAHAHAHAHHAA
Hypocriete kut
geurkaarsen stinken, wierook stinkt, plug-inquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef blonchi het volgende:
Je bent een obsessief geurtjesmens. Al een nagedacht over professionele hulp?
Wedden dat je thuis in elk stopcontact een Plug-it-in hebt zitten, geurkaarsen hebt, vanillewierook bezit en over de hele Douglasparfumerie beschikt?
Je drink waarschijnlijk ook nog bosbessenthee.
![]()
Jezelf tegenspreken enzo, en ik ben je liefje nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:06 schreef diginoob het volgende:
[..]
liefje mijn zweet stinkt dan niet hoor
Kut voor jequote:+ mijn temperatuurregeling is tijdelijk verkloot geweest door medicijngebruik.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef diginoob het volgende:
[..]
en bosbessenthee is lekker so what.
Vrouwen die naar zware shag ruikenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die timmermannen die naar houtkrullen, zweet en zware shag ruiken
Bankdrukken is sowieso far overrated.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Fitnesspartners die naar zware shag ruiken als je ze helpt bij bankdrukken (blazen ze hun pure longadem over je gezicht uit, maar daar kunnen ze niks aan doen)
Bandrukken is de beste oefening voor je centrale borstspier, als je schuin gaat drukken (boven/beneden?) train je onder/bovenkant van je borstspierenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bankdrukken is sowieso far overrated.Schuindrukken / Incline is tha bomb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |