quote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
en de wedstrijd erna, Nederland-Portugal, in een kroeg in Utrecht.. zeer slecht bevallen! (Dat was de wedstrijd van het smsje, Soempie..)

Prima...ik krijg al sterallures...quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik las: adopteren![]()
Maarem... Nem niet meer!![]()

Fokster Parents???quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We kunnen ook iemand adopteren.. wel zo leuk..

quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Adoreer hier mij' werkt ook niet.. Ik stel voor dat de TT wordt: 'Adoreer hier Nembrionic' en dat iemand anders opent dan de havenbaron zelf..

Dat was ook de bedoeling, maar hij was me voorquote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Adoreer hier mij' werkt ook niet.. Ik stel voor dat de TT wordt: 'Adoreer hier Nembrionic' en dat iemand anders opent dan de havenbaron zelf..

Ik moest 'm zelf openen van jequote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar hij was me voor![]()

Dat was een grapje, omdat je de laatste post had.quote:

quote:Op zondag 17 december 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was een grapje, omdat je de laatste post had.![]()

Hey..ik heb er geen controle over.quote:

Dit topic liep ook al niet echt storm...quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan nooit genoeg zijn..

Niet? Het is binnen een dag al vol..volgens mij een record voor SC topicsquote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit topic liep ook al niet echt storm...

verhip, nu je het zegtquote:Op zondag 17 december 2006 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Het is binnen een dag al vol..volgens mij een record voor SC topics

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |