ohh dat had ik ff gemistquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was het een zware steen?![]()
Ja al een tijdje![]()
nee joh, ben hier gewoon ff een paar dagen...ga zaterdag weer naar huisquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Normaal kom je d'r nooit en nou je PC kaduuk is elke dag ?!!!
![]()
En dan ben je voorlopig weer niet op Fok! ?...quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee joh, ben hier gewoon ff een paar dagen...ga zaterdag weer naar huis![]()
Mijn modem is al een paar weken kapot, en ik ben er nog niet achteraan gegaan om ff een nieuwe te vragen aan casemaquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:40 schreef TwyLight het volgende:
Wat is er met je pc dan?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dan ben je voorlopig weer niet op Fok! ?...![]()
Afscheidswip dan ?!!![]()
![]()
Een leven enzoot !quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn modem is al een paar weken kapot, en ik ben er nog niet achteraan gegaan om ff een nieuwe te vragen aan casema
Ehhh...doe maar daarna dan...quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
tenzijn ik casema ff bel voor een nieuw modem![]()
of je zet de verwarming aanquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier verdomme koudik wil een mens van het vrouwelijk geslacht met een warm lichaam tegen mij aan
![]()
![]()
Vraag mart89.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier verdomme koudik wil een mens van het vrouwelijk geslacht met een warm lichaam tegen mij aan
![]()
![]()
Mja dat is hier altijd heel stom, de verwarming gaat alleen boven aan als die beneden aanstaat maar als het boven een aangename temperatuur is is het beneden bloedheet...quote:
wtf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Twilight !! Ben je homo dan....mag je wel zeggen hoor !!
![]()
Daarom een ex-baggeraar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem al best lang niet meer zien posten
Daar zit wat in...ik prefereer ook liever eenwarm mannenlichaam dan de verwarmingquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
en bovendien geef ik ook meer voorkeur aan mijn oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |