t zal wel, ik ga zo naar de st.adquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toont evenveel overeenkomsten met Robert Long me dunkt. Hij gaat vanzelf op slot, kwestie van paar posts.
hey sebas, als we nog een keer een grunn meet doen spreken we af om 3 uur 's nachts ergensquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
t zal wel, ik ga zo naar de st.ad
Ik geloof je directquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
t zal wel, ik ga zo naar de st.ad
Laten we maar om half 2 doen dan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
hey sebas, als we nog een keer een grunn meet doen spreken we af om 3 uur 's nachts ergens
Dan geloof je me niet, maar als ik nu in slaap val dan slaap ik meteen door tot de avond..quote:
10 9quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nog 11 en dan is het voorbij
Ja ik wel, ik wel ik wel ik welquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Snakey het volgende:
En niemand van jullie heeft geneukt zeker? Stelletje nerds.![]()
Als je het hele topic door zou lezen ( ik zou niet weten waarom je dat zou willen doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Snakey het volgende:
En niemand van jullie heeft geneukt zeker? Stelletje nerds.![]()
pcies.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
( ik zou niet weten waarom je dat zou willen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |