abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 04:20:14 #76
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47217048
Kijk eens naar accept voor windows, zelf gebruik ik de accountantsversie. De prijzen per admistratie zijn niet zo hoog. Er zit een consolidatie module in en ik vind het vrij netjes. Het is ook een pakket voor een echte boekhouder. Ik heb met globe gewerkt en exact voor dos, beide vind ik slecht ivm het uitdraaien van dagboeken. Maar misschien is dat een issue voor jou.
mai pen rai
pi_47217429
Wij (machinefabriek met eigen productllijn) gebruiken ook nog het antieke Exact for Windows( ), maar ik moet wel zeggen wij met Crystal Reports al de nodige dingen zelf hebben kunnen doen/genereren.
Support van Exact in geval van problemen door tekortkomingen in het pakket is altijd redelijk non-existent geweest.
Assumption is the mother of all f***-ups
pi_47261755
Je zou eens kunnen kijken naar Final van Bison Software. Veel van onze klanten in het MKB gebruiken dat, ik weet alleen niet in hoeverre het geschikt is voor de vastgoed. Ik weet wel dat ze op redelijk korte termijn maatwerk kunnen maken.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_47261918
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:44 schreef Snapcount2 het volgende:
Je zou eens kunnen kijken naar Final van Bison Software. Veel van onze klanten in het MKB gebruiken dat, ik weet alleen niet in hoeverre het geschikt is voor de vastgoed. Ik weet wel dat ze op redelijk korte termijn maatwerk kunnen maken.
X-Final

Leuk dat dat nog bestaat. Nog steeds character based, of ondertussen grafisch.
Draait (draaide?) in ieder geval op Unix.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_47262659
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef Sometimes het volgende:

[..]

X-Final

Leuk dat dat nog bestaat. Nog steeds character based, of ondertussen grafisch.
Draait (draaide?) in ieder geval op Unix.
Het draait tegenwoordig grafisch (wel rechtstreeks overgenomen van CHAR). En op elk OS wat je maar wil, zowel serverkant als clientkant.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_47264946
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:13 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Het draait tegenwoordig grafisch (wel rechtstreeks overgenomen van CHAR). En op elk OS wat je maar wil, zowel serverkant als clientkant.
Ik zit me ineens te bedenken dat het ook "in mijn tijd" al op een Windows server kon draaien, heb het tenminste 1 keer zo geinstalleerd bij een klant.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')