welk programma heb je?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://scripts.planet.nl/vb_prijsvraag2/
antwoord hier 0-0 er staat dat je alleen willem ll nac kan zien maar nu heb ik een toegangscode die het ook doet op de andere wedstrijden helemaal gratis!!!!!!!!!
je kunt ook ajax kijken, die code wat je krijgt via mail gewoon bij sms invullen.. werkt perfect en is gratis dit weekend!!
perfect! ik krijg nu net de mail, even kijken of het lukt!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:17 schreef Jnk18 het volgende:
geen.. is via de browser en planet.nl... wmpplayer of quiktime stond in die lijst... klikte gewoon wmp aan.. werkt goed, geen gebuffer zooi.. en gratis... wat wil je nog meer
nee want die code krijg je via mail en hoeft dus niet betaald te wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
moest je betalen?
heb je op de wedstrijd van jou keuze geklikt? daarna zou een popup moeten komen met 3 betaal opties, kies je SMS en vul je nummer die je via mail hebt gekregen in.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef Riro het volgende:
Er komt bij mij geen betaalscherm bij Planet
Je bent gewoon te laatquote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef Acathla het volgende:
Het sturen v/d mail duurt lang zeg...
Wel zware hulde aan jou!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef Jnk18 het volgende:
ah ben ik blij dat ik het om 2 uur probeerde.. iedereen krijgt nu server too busywaarschijnlijk teveel mensjes... haha ;<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |