Rechtermuisknop op het beeld en dan eigenschappen voor een directe link...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef geertbargeman het volgende:
Linkje al gepost dusInderdaad net reclame ingestart...
Iemand ?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee waarom ik wel geluid hoor en geen beeld krijg bij de wedstrijd van Ajax op Planet.nl ?
Ik heb juist wél geluid, maar geen beeldquote:Op woensdag 27 december 2006 20:36 schreef ErikN het volgende:
ik heb wel geluid
zit de stekker van je luidspreker in het stopcontact?
Kijk eens aan de gouden tipquote:
beetje pauper beeld maar daar betaal je dan ook niet voorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef hayder het volgende:
yes hij doet het bij sopcast
gewoon een klacht indienen dan moeten ze je geld wel terugstorten!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die lui van Planet kunnen wat mij betreft door de stront zakken, 4 euro voor een wedstrijd en vervolgens geen beeld![]()
Stelletje paupers
![]()
Heb er maar meteen werk van gemaakt.....quote:Op woensdag 27 december 2006 20:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gewoon een klacht indienen dan moeten ze je geld wel terugstorten!
Same herequote:Op woensdag 27 december 2006 20:50 schreef Darien het volgende:
Ik kan niet eens betalen bij Planet, klik op nu betalen en daarna gaat hij door naar een lijst wedstrijden, als ik vervolgens op een wedstrijd klik dan krijg ik zwart beeld en gebeurt er niets meer.
waar kun je een klacht indienen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb er maar meteen werk van gemaakt.....
Planet![]()
![]()
![]()
Gewoon even een mailtje sturen en vragen wat de oorzaak nou exact is. Even erbij vermelden dat het ongepast is om geen handleiding van de mediaplayer online te plaatsen.quote:
donequote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon even een mailtje sturen en vragen wat de oorzaak nou exact is. Even erbij vermelden dat het ongepast is om geen handleiding van de mediaplayer online te plaatsen.
Oh ja, klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |