iddquote:Op donderdag 14 december 2006 17:43 schreef DerBolle het volgende:
such them off?
By giving them all they wantquote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Misschien kun jij aftrappen ... tell them how you give them everything they want.
Just get your fuck on ... in plaats van dit topic te vullen met off topic gepraat.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:47 schreef splendor het volgende:
Why do wij have to praat engels? En nog verkeerd engels ook.
Maybe a dictionaryquote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Misschien kun jij aftrappen ... tell them how you give them everything they want.
And hoe precies do I get my fuck on?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:48 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Just get your fuck on ... in plaats van dit topic te vullen met off topic gepraat.
Memorable Quotes from Donnie Darkoquote:Donnie: You are such a fuckass.
Elizabeth: Did you just call me a fuckass? You can go suck a fuck.
Donnie: Oh, please, tell me Elizabeth, how exactly does one suck a fuck?
Uiteraard ik heb een negert als avatarquote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
[size=11]Leer jij eerst maar eens Nederlands praten aap. Zeker buitenlander?[/size]
Ik kijk in je fotoboek en denk haha hij is een Nederlander en hij ineens geen Nederlands. Maar goed aan je fotoboek te zien kun jij wel een paar sucking tips geven. Yeah, yeah.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Uiteraard ik heb een negert als avatar.
Je moeder kan wel een paar sucking tips geven.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:02 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik kijk in je fotoboek en denk haha hij is een Nederlander en hij ineens geen Nederlands. Maar goed aan je fotoboek te zien kun jij wel een paar sucking tips geven. Yeah, yeah.
Dont hide behind excuses just tell them man how you do it every night ... long and fokking hard.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:03 schreef Chrishop het volgende:
Je moeder kan wel een paar sucking tips geven.. Of jijzelf je sucked namelijk fokking hard.
Nee dat hoeft ze niet... Zo goed is ze nietquote:Op donderdag 14 december 2006 18:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je moeder kan wel een paar sucking tips geven.. Of jijzelf je sucked namelijk fokking hard.
Ok ok ik geef toe, ik doe je moeder altijd long en fokkin hard.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:05 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dont hide behind excuses just tell them man how you do it every night ... long and fokking hard.
and after that you do my dad dont you. You sick m*therf*cker.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:06 schreef Chrishop het volgende:
Ok ok ik geef toe, ik doe je moeder altijd long en fokkin hard.
Ja precies, enlaiten us!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:08 schreef The_stranger het volgende:
Waar gaat dit over? (afgezien over iemand die zeer slecht Engels typt)
Hoe kan ik nou je vader doen en een motherfucker zijn?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:07 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
and after that you do my dad dont you. You sick m*therf*cker.
Je mag de eerste zijn die dit topic weer ontopic brengt, tell them how you suck them off.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:08 schreef The_stranger het volgende:
Waar gaat dit over? (afgezien over iemand die zeer slecht Engels typt)
Wie is them? en wie moeten we off sucken?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:09 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Je mag de eerste zijn die dit topic weer ontopic brengt, tell them how you suck them off.
Ik wil je wel helpen bij je leerproblemen hoor ...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:11 schreef splendor het volgende:
Wie is them? en wie moeten we off sucken?
Misschien moet je jezelf helpen bij je sociale problemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen bij je leerproblemen hoor ...
Het deed zeer he ... maar waar blijven de tips nu?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef Chrishop het volgende:
Misschien moet je jezelf helpen bij je sociale problemen.
ja denk dat zijn collega's bij de scoiale werkplaats ook niet veel meehelpen...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf helpen bij je sociale problemen.
eigenlijk ook wel een verkapt-ik-ben-nog-nooit-gepijpt-dus-hoe-gaat-dat-nou-in-zijn-werk-topicquote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Het deed zeer he ... maar waar blijven de tips nu?
Ik denk dat de grootste tip, als je goed wilt leren pijpen, toch is om eerst op een normale manier in contact te komen met mensen. Als je ze dan een tijdje kent kun je gaan proberen op sexueel vlak je wat meer te ontwikkelen en misschien, heel misschien mag je dan wel iemand pijpen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Het deed zeer he ... maar waar blijven de tips nu?
Kijk de ervaren persoon spreekt ... luister naar deze wijze woorden mensen. Chrishop heeft al heel wat suckjobs achter de rug. Kijk maar in zijn fotoboek ... zijn shirt helemaal nat ... maar waarvan? Zie de bovenstaande tip voor het antwoord ... maar ga nog even in op de technieken, de mening van een expert zoals jij is gewenst.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Chrishop het volgende:
Ik denk dat de grootste tip, als je goed wilt leren pijpen, toch is om eerst op een normale manier in contact te komen met mensen. Als je ze dan een tijdje kent kun je gaan proberen op sexueel vlak je wat meer te ontwikkelen en misschien, heel misschien mag je dan wel iemand pijpen.
Jammer denk niet dat de grap over is gekomen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:20 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kijk de ervaren persoon spreekt ... luister naar deze wijze woorden mensen. Chrishop heeft al heel wat suckjobs achter de rug. Kijk maar in zijn fotoboek ... zijn shirt helemaal nat ... maar waarvan? Zie de bovenstaande tip voor het antwoord ... maar ga nog even in op de technieken, de mening van een expert zoals jij is gewenst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Humorquote:Op donderdag 14 december 2006 18:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jammer denk niet dat de grap over is gekomen.
Wanneer ga je weer ontopic je slechte grappen zijn van een dusdanig laag niveau dat ik me er niet mee wil inlaten.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:24 schreef whizzer2250 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Humor
Ow shit, helemaal vergeten, de TS is nog jong en heeft nog geen engelse les gehad:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
Hoe zou je het vinden als ik dit ga posten in het feedback topic ... jij lapt immers de policy aan je laars "ik ga niet ontopic".quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:48 schreef DerBolle het volgende:
I doont spiek Englisch ferry wel maar dat komt nog wel!
Hoe kunnen we ontopic als niemand weet waar het over gaat en jij weigert uitleg te geven?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:41 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik dit ga posten in het feedback topic ... jij lapt immers de policy aan je laars "ik ga niet ontopic".
Ja graag, vertel...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:14 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen bij je leerproblemen hoor ...
Ken je dat versje niet?quote:
Graag hierbij het verzoek ontopic the gaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef splendor het volgende:
Ken je dat versje niet?
I speak english very well, aber nicht so schnell, maar ik kom er wel.
Nu wel, is het topic tenminste nog ergens goed voorquote:Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef splendor het volgende:
[..]
Ken je dat versje niet?
I speak english very well, aber nicht so schnell, maar ik kom er wel.
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef cerror het volgende:
Ah weer zo'n hoogstaand stukje proza waar geen enkele autochtone EN ALLOCHTONE Nederlander wat van snapt.
Bravo -Angelus-...
Ook goed.quote:
doe doe doe!!!!!!!! Doe je eindelijk iets nuttigs op Fok!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:41 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik dit ga posten in het feedback topic ... jij lapt immers de policy aan je laars "ik ga niet ontopic".
life suchs, suck is lifequote:Op donderdag 14 december 2006 21:14 schreef splendor het volgende:
To such off or not to such off.. that's the question.
Dit is een serieus topic maar het wordt telkens verstoord door een aantal onvolwassen personen. Ik zal geen namen noemen maar het mogen wel duidelijk zijn. Zeer jammer want dit is een topic met potentie ... if only they would suck off.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
Welke moderator doet ons ONZ-ers een plezier, en schopt dit topic onze kant op? [afbeelding]
Als je vind dat dit topic potentie heeft, wil ik niet weten hoe hoe het met jouw libido gesteld isquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic maar het wordt telkens verstoord door een aantal onvolwassen personen. Ik zal geen namen noemen maar het mogen wel duidelijk zijn. Zeer jammer want dit is een topic met potentie ... if only they would suck off.
Doe tock normaal, je verneukt je eigen topic net zo hard.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic maar het wordt telkens verstoord door een aantal onvolwassen personen. Ik zal geen namen noemen maar het mogen wel duidelijk zijn. Zeer jammer want dit is een topic met potentie ... if only they would suck off.
Daarvoor wil toch naar de OP verwijzen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:26 schreef Aventura het volgende:
You can such my ass, als je niet nu duidelijk maakt wat je met dit topic wilt.
Komt er geen helderheid, dan such ik 'm linea recta naar ONZ!
Daar hebben we de troll weer ... schandalig dat jij nog steeds hier de sfeer komt bederven. Een persoon ruineert het voor iedereen.quote:
Maar zolang die in raadsels en een combinatie van (gebrekkig) engels en nederlands staat waardoor niemand hem snapt en jij het weigert uit te leggen, zal je geen normale discussie krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Daarvoor wil toch naar de OP verwijzen.![]()
Valt mee, ik moest hardop lachen om Zyggie.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Daar hebben we de troll weer ... schandalig dat jij nog steeds hier de sfeer komt bederven. Een persoon ruineert het voor iedereen.
Hey ik ben er ook nog! En ik d8 dat dit topic al in ONZ stond...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Daar hebben we de troll weer ... schandalig dat jij nog steeds hier de sfeer komt bederven. Een persoon ruineert het voor iedereen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef splendor het volgende:
En nu maar niet hopen dat de 44.444.444ste post in dit topic wordt gemaakt door TS.
Alweer een verzoek welke tegen de policy in gaat.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:48 schreef whizzer2250 het volgende:
No way, kan een admin TS even bannen zodat het dit niet kan gebeuren?
![]()
Namen! Namen alsjeblieftquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Voor SOMMIGE van ons is er een aparte policy die bedacht wordt door andere Fokkers, speciaal voor die ene andere Fokkerquote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Alweer een verzoek welke tegen de policy in gaat.
Street language thats because I am down if you know what I mean.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:11 schreef Matness het volgende:
omg, wát een kuttopic, en dat steenkolen engels doet 't hem helemaal!
Als jij even hier duidelijk post dat jij on purpose de policy negeerd ... tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:38 schreef whizzer2250 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....ga je me nog vermelden of niet?
Wil je nog ontopic gaan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:44 schreef whizzer2250 het volgende:
Ach regels zijn er om te buigen toch? Maar wou ff weten hoe scheinheilig je was
go a hobby lookenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:13 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Street language thats because I am down if you know what I mean.
Personen die dat niet begrijpen hebben niets in een dergelijk topic als dit te zoeken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:56 schreef splendor het volgende:
Vertel nu eindelijk eens wat het topic is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |