quote:Opel heeft de Zafira OPC de Nordschleife van de Nürburgring opgestuurd, met een ronderecord voor compacte MPV´s als resultaat. Manuel Reuter, de ex-DTM-coureur, rondde de Nordschleife in 8 minuten, 54 seconden en 38 honderdsten. Een knappe prestatie voor een MPV, nog nooit was een compacte MPV volgens Opel zo snel op de 20,8 kilometer lange Nordschleife. Vorig jaar jaagde Reuter de Astra OPC al in een recordtijd in de 2,0-liter klasse over het lange circuit in de Eifel. Die deed er slechts 8 minuten en 33 seconden over. De Zafira OPC beschikt over een zelfde 240 pk sterke 2.0 turbomoto als de snelle Astra.
OPC ankers zijn een boel veel stuk groter als standaardquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef GiSaE het volgende:
Zal me benieuwen of dat met standaard remmerij is. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Dus kunnen we in 2007 ook een ronde record voor Lada Niva's verwachten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja dat is dus een marketingtruc van Opel he? Records verzinnen. Vandaar dat er ook niet bij staat wat het vorieg record was. Het boeit namelijk niemand om met een MPV te gaan racen. Dus er WAS geen record. Net als met die Eco-auto detsijds32 records gebroken! Ja, leuk, er waren nog geen records voor eco-auto's
Ik heb aan de Vlaamse Lada Niva club voorgesteld om eens een rondje over dee ring te gaan doen, maar ze waren bang dat ze als rijdende chicane zouden funcioneren, en ze vonden het terrenrijdgebeuren in de buurt interessanterquote:Op zaterdag 16 december 2006 07:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus kunnen we in 2007 ook een ronde record voor Lada Niva's verwachten?
Laat me wel even weten wanneer, dan maak ik wel foto's van je 'recordpoging'quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb aan de Vlaamse Lada Niva club voorgesteld om eens een rondje over dee ring te gaan doen, maar ze waren bang dat ze als rijdende chicane zouden funcioneren, en ze vonden het terrenrijdgebeuren in de buurt interessanter
Dus zal ik het zelf moeten doen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |