Probeer maar 'ns testosteron te negeren...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou nooit iets doen wat niet goed voelt, al helemaal niet bij mezelf.
Nope, ben nog helemaal onervaren wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:43 schreef yoghurtje het volgende:
Maar betekend dat dat je nog nooit sex hebt gehad met een meid ? Of wel ? Zoja, heb je het dan ook ?
Bezoek het internetdating topic eensquote:Op donderdag 14 december 2006 15:49 schreef Hildy het volgende:
[..]
Probeer maar 'ns testosteron te negeren...
[..]
Nope, ben nog helemaal onervaren wat dat betreft.
Ik ben ook een beetje een nerd, dus ik zou niet eens weten hoe ik daar mee moet beginnen. Maar ik heb eigenlijk ook nooit de aandrang daarvoor gehad. Niet dat ik vrouwen haat ofzo hoor, maar ik zie me d'r ook niet eentje versieren...
M'n seksuele geaardheid is niet echt waar ik me druk over maak eigenlijk. Ik heb nooit echt veel behoefte aan seksueel contact gehad, en waarschijnlijk ben ik ook gewoon aseksueel.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het kan best hoor. Er zijn mensen die asexueel zijn. Het gerucht gaat bijvoorbeeld dat Cliff Richard tijdens zijn eerste keer in slaap viel
uniek niet denk ik. misschien is het wel een idee om te kijken of het meer psychische klachten dan lichamelijke klachten zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Hildy het volgende:
[..]
M'n seksuele geaardheid is niet echt waar ik me druk over maak eigenlijk. Ik heb nooit echt veel behoefte aan seksueel contact gehad, en waarschijnlijk ben ik ook gewoon aseksueel.
Wat frustrerender is is dat'k eens in de zoveel tijd (1x per maand ofzo) gewoon de haast niet te negeren aandrang krijg te masturberen (iedere man kent dat waarschijnlijk wel) en me vervolgens een aantal dagen rot voel. Waardoor ik nergens zin in heb, me verveel, ga masturberen, en me vervolgens weer een aantal dagen rot voel. Etcetera ad nauseum. Na een weekje ofzo weet ik dat een beetje te doorbreken en ga ik me weer beter voelen, maar in die tijd presteer ik dus weinig.
Maar ik begrijp dat ik hierin enigszins uniek ben?
Nee, dat niet; ik ben atheist en woon op mezelf. Ik heb 't wel altijd een beetje ranzig gevonden. Witte rommel overal, ieuw.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:39 schreef Angst het volgende:
misschien voel je er schuldig over?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Hildy het volgende:
Hoi. Ik heb een beetje een rare vraag.
Je hoort nog wel 'ns dat masturbatie goed zou zijn tegen depressie. Maar ik heb eigenlijk 't omgekeerde. Masturbatie zelf voelt wel goed, maar direct na 't orgasme voel ik me alsof d'r een soort van mist in m'n hoofd hangt. Dat houdt zo'n 2-3 dagen aan, en gedurende die tijd voel ik me duf, lusteloos en heb ik totaal geen zin in de dingen die ik normaal leuk vind: kortom, ik voel me rot. Ook werden vroeger dan m'n schoolresultaten slechter.
Als ik daarentegen een tijdje niet masturbeer worden m'n gedachten helder, de wereld weer mooi en kan ik me veel beter concentreren.
Los van dat ik zowiezo geen idee heb waar ik me nu seksueel toe aangetrokken voel (vrouwen? mannen? wollige viervoeters? geen idee..) kan je je misschien wel voorstellen dat 't zo niet echt aantrekkelijk is om te experimenteren. Ik ben inmiddels 25 maar wat seksualiteit betreft ben ik nog niet veel verder dan toen ik 14 was...
Hebben meer mensen hier last van? Is 't misschien beperkt tot masturbatie en gaat 't bij een gewone vrijpartij wel goed?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef Blazkowich het volgende:
Waar denkt iemand die aseksueel is aan tijdens het masturberen?
Aan aseksuele dingen zoals de Betuwelijn?
Ik vind dat eigenlijk best opwindend. Eindelijk zo'n bodemloos diep gat waar mijn fors geschapen mannelijk lid volledig in kan verdwijnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef Blazkowich het volgende:
Het is trouwens best makkelijk de aandrang om te mastuberen te negeren, ga gewoon een stukje hardlopen ofzo. Of iets anders fysiek waardoor je je gedachten verzet.
Nou, aan 't gevoel misschien?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef Blazkowich het volgende:
Aha, ben ik in ieder geval niet de enige. Misschien dat 't inderdaad te maken heeft met wat algemene somberheid. Daar is 't wel de tijd van 't jaar voor (plus dat je altijd makkelijker slechte dan goede dingen onthoudt).quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:39 schreef tjeetje82 het volgende:
Na ff wat research kwam ik een link tegen op internet waar inderdaad instaat dat depressies voor komen na masturbatie of geslachtsgemeenschap: http://www.nvsh.nl/vrijen/orgasme.htm
Will do.quote:Lees dit en ga eventueel (schaam je niet) naar je huis-arts.
Heb nog even doorgeklikt op die link van tjeetje82.quote:Sommige mensen zijn erg verlegen en in zichzelf gekeerd. Die vinden het moeilijk een relatie aan te gaan. Logisch dat zij zich vaak ongelukkig voelen, omdat zij het alleen maar met zichzelf kunnen doen. Ze denken dan soms dat ze een afwijking hebben en dat dat te maken heeft met het feit dat ze masturberen. Ze kunnen het beter als een troost opvatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |