ja minder snel door de dikkere rand eromheen. maar toch kan het gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder snel heb ik het idee, ik heb wel eens een magneetjestick gehad, daarmee klooien, en ff naar het scherm gelegt om naar school te gaan, en toen ik terug was was er no problemo.
tot morgen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:11 schreef Mathijz het volgende:
Godsamme, ik nu met mn dronken harses dit proberen te begrijpen werkt niet zo goedtot morgen!
Weer een beetje beter?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer goedenmorgen allemaal
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
En ik plaats een tvp. Zo goed Goover?
is goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:30 schreef Goover het volgende:
Vandaag geen liedje trouwens, ben te lui voor.. Moest net ook al de auto krabben. Maar begin de dag met een lach mensen!
volgens mij ouwehoer jij altijd dom, dus je moeder zal niet eens doorgehad hebben dat je gezopen had.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:38 schreef SvenM het volgende:
Potverdorie, Ik geloof dat ik een kater heb. Gisteravond ff naar het café geweest, en daar was het iets gezelliger dan verwacht. Kom ik thuis zit me moeder nog beneden
. En toen heb ik een kwartier dom tegen me moeder staan ouwehoeren
Half 1 ofzo? Gelukkig niet erg laat gemaaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:42 schreef HansU het volgende:
[..]
volgens mij ouwehoer jij altijd dom, dus je moeder zal niet eens doorgehad hebben dat je gezopen had.
Hoe laat was je thuis btw?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:25 schreef Stranger het volgende:
Heel eng dat dit nu ineens bovenaan myat staat.
Hoi, long time no seequote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer goedenmorgen allemaal
ja dat ben ik elke dagquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef T1andonly het volgende:
Waarom werd je zo bruut wakker danwas je je van plan te verslapen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef SvenM het volgende:
Ik ga vanavond blikken tikken met een maatje van me. Bassie en Adriaan kijken terwijl je aangeschoten bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |