Hij is van ijzer, en zojuist ingeleverd, kreeg er gewoon 5 euro voor.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:41 schreef UncleSam het volgende:
Is dat die van ijzer of is het een BeerTender vaatje?
Die van ijzer kan je weggooien, daar zit geen statiegeld op.
Op de BeerTender zit ¤5,-
nu nog iemand om dat allemaal te sponseren, die vatenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:42 schreef frenkck het volgende:
oplossing voor heineken tapvat:
http://video.google.com/videoplay?docid=4576187474265032531&q=ruben+heineke
Waarschijnlijk omdat zon tapvat rond is en een krat nogal rechthoekig? Waarschijnlijk deed die gozer een tijdelijke instelling.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:17 schreef wolferl het volgende:
Ik vroeg dus voor de zekerheid aan een medewerker in de supermarkt of ik die tapvat kon inleveren. Ja dat is geen probleem, de statiegeld bedroeg 5 euro en ik moest hem onderop in de automaat leggen. Zo gezegd zo gedaan, maar hij kwam terug en gaf een melding aan dat deze niet geldig zou zijn. Ik vroeg een andere knuppel of hij me kon helpen, en hij frommelde iets achter die automaat en vertelde mij dat ik hem er nu in kon doen. En ja hoor een statiegeld bon met 5 euro. Alleen de atomaat had een storing, boeiend dacht ik. Maargoed nu weet ik waar die storing vandaan kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |