quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Disorder het volgende:
God, wat is dit mooiIk zag dit als klein jochie meissie en werd voor heel even meegenomen in wonderland. Prachtig, echt prachtig.
Bom... Bom, Bom...
en dombo werd ook ergens rond dat moment uitgezonden geloof ik...als ik t me goed herinner...quote:Op donderdag 14 december 2006 03:05 schreef Binsentu het volgende:
Leuk dat er veel mensen zijn die precies hetzelfde hebben meegemaakt.
Eerst dat nummer en daarna Olivier B Bommel
..Zwelgje...*snik*
Zou heel goed kunnen dat die er ook nog achter staat op de VHSquote:Op donderdag 14 december 2006 10:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en dombo werd ook ergens rond dat moment uitgezonden geloof ik...als ik t me goed herinner...
Had nu echt iederen dezelfde videoband?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en dombo werd ook ergens rond dat moment uitgezonden geloof ik...als ik t me goed herinner...
Moet wel.... want ik heb denkik wel zowat alles gezien, als'k een olifant zien zou die vloogquote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Had nu echt iederen dezelfde videoband?
Juist die kraaien waren cool.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet wel.... want ik heb denkik wel zowat alles gezien, als'k een olifant zien zou die vloog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |