Dan heb jij een deel van de wedstrijd niet gezien, denk ikquote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef BiMeWet het volgende:
Alles loopt vandaag HEEL netjes. Dít willen we nou zien in de eredivisie jongens!
Zou erg leuk zijn!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Graag nog een vrije trap rond de 16. Kijken of Pi Euro het Europees misschien nog kan.
Lees jij het vorige topic even door. Dan zie je mijn gekanker na de 1 -1, waarin ik o.a. zeg dat het een Feyenoord-probleem is: na ee ntegendoelpunt 20 minuten brak spelen, en daarna om te smullen zo heerlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan heb jij een deel van de wedstrijd niet gezien, denk ik![]()
Waarom zeg je dan 'vandaag' ?? Jij bent echt zo'n hosanna supporterquote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef BiMeWet het volgende:
Lees jij het vorige topic even door. Dan zie je mijn gekanker na de 1 -1, waarin ik o.a. zeg dat het een Feyenoord-probleem is: na ee ntegendoelpunt 20 minuten brak spelen, en daarna om te smullen zo heerlijk.
Vers bloed, goede voorzet. Twin Towers staan in de 16.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef BiMeWet het volgende:
Vincken? Lijkt me geen goed idee, maargoed.
wtf is een hosanna supporter, komt dat uit hetzelfde woordenboek als scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'vandaag' ?? Jij bent echt zo'n hosanna supporter
Omdat de rest (55 van de 75 minuten) tot nu toe ERG goed zijn i.v.m. de afgelopen 10 wedstrijden.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'vandaag' ?? Jij bent echt zo'n hosanna supporter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |