denk t wel aleen moet dan een week mn eigen drinken pakkenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
@ TS: Denk je dat je het gaat redden om dit een week vol te houden?
Je moest nee zeggen slimmerik......quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk t wel aleen moet dan een week mn eigen drinken pakkenen als mn meis vraagt "zullen we ...." moet ik ook overal nee op zeggen
dus dat is wel kut
maar wat wel kan is van , "Nee, maar we kunnen ook .... doen"
Ga je ons echt op de hoogte houden?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef Jimbo het volgende:
In topic : Zeg meer ja. gaat UIO_AMS aleen maar ja zeggen op alles wat um gevraagd word ect
nu ga ik eens kijken of ik een week lang overal NEE op kan zeggen,wat voor mij eigenlijk nogal kut uitkomt omdat ik nogal makkelijk Ja overal op zeg.
in dit topic zal ik mn ervaringen met jullie delen elke dag ectdus vanaf morgen donderdag 14 dec / 21dec ga ik dit eens proberen , bevalt het dan doe ik t wel een maandje aanproberen
Zeg nee!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef spliffy het volgende:
[..]
Ga je ons echt op de hoogte houden?![]()
ik mag nog een uurtje ja zeggenquote:
Hij zou heel strategisch kunnen zeggen "daar zeg ik geen nee tegen".quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef whisko het volgende:
En, vertel je het ook tegen je vriendin, dat je een hele week nee gaat zeggen, dus dat ze niet moet denken dat je niet meer geīnteresseerd in haar bent?
(Vraagt ze: ben je nog wel in mij geīnteresseerd?)
nee, niet vertelt en ga ik ook niet doen , lul me er wel uit (i hopequote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef whisko het volgende:
En, vertel je het ook tegen je vriendin, dat je een hele week nee gaat zeggen, dus dat ze niet moet denken dat je niet meer geīnteresseerd in haar bent?
(Vraagt ze: ben je nog wel in mij geīnteresseerd?)
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, niet vertelt en ga ik ook niet doen , lul me er wel uit (i hope)
t "expiriment is nu 11 min bezig en heb net met mn ma t eerste ruzietje al gehad, ze vroeg of ik morgen iets doen wou, dus zei heel bot, Neuh ..
vond ze niet leuk
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, niet vertelt en ga ik ook niet doen , lul me er wel uit (i hope)
t "expiriment is nu 11 min bezig en heb net met mn ma t eerste ruzietje al gehad, ze vroeg of ik morgen iets doen wou, dus zei heel bot, Neuh ..
vond ze niet leuk
zometteen stoppen ze je op een internaat omdat je een probleem jongen bentquote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef Jimbo het volgende:
nee t lukt niet (eigenlijk wel dus)
ben in aardig wat problemen opgelopen oa met ouders ect dus ik heb geen internet (zit nu op school)
ik schrijf vrijdag als ik weer inet heb wel een heel verslagdit suckt , of ik doe t morgen op school wel ff
ik leef dus nog wel maar geen inet @ home atm
Oh neequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:01 schreef Jimbo het volgende:
Ok ff een klein verslagje
Donderdag had ik een beetje problemen met mn ma gekregen omdat die vroeg alsdat ik wou helpen waar ik dus nee op zei, toen hadden we dus een argument
Vrijdag morgen werd ik wakker, en had geen zin om onbijt te maken,maar toen mn moeder vroeg of ik wat te eten wou zei ik dus neeen had tot ong 3:30 geen eten
eenmaal thuisgekomen maakte ik een lekker broodje en belde mn meis op
die vroeg vervolgens of ik vanavond mee uitging.. nu had ik tog al geen zin en moest tenslotte nee zeggen. maar ik had natuurlijk wel zin om dr te zien dus stelde gelijk voor dat ze naar mijn huis kwam om een filmpje te kijken wat ze vervolgens ook deed
Vrijdag avond zat ik gezellig met dr op de bank maar toen vroeg ze dus "Houd je van me" dus ik deed heel plagerige nee zeggen en ze moest dr gelukkig om lachendus dat ik nog net goed!
Zaterdag ochten kwam mn vader in mn kamer lopen met de mededeling dat ik um eventjes moest helpen, natuurlijk zei ik nee hiertegenals gevolg had ik een behoorlijk groot argument met mn vader waardoor ik nu geen internet meer heb
!! reden :"Als je mij niet wil helpen dan heb je zeker ook geen internet nodig " waarop ik zei, nee inderdaad dat heb ik niet nodig ! (was dus niet zo slim )
zaterdag avond en zondag heb ik met mn meis doorgebracht en dr is weinig dat dr gebeurt is, behalve dat ik elke x mn eigen eten en drinken moet krijgen
Maandag was alles weer gezellig op school, en op elke vraag van de leraar / leraressen werd dus standvastig nee geandwoord, wat me vervolgens flink in de problemen kreeg doordat dr gevraagd werd "Is dr toevallig iemand die denkt dat de holocaust niet echt gebeurt is" waarop ik dus NEE andwoorde wat dus in de ogen van mn leraar op pure holocaust ontkenning werd gezien en toen werd ik dr maar uitgetraptzelfs toen ik t probeerde afteschuiven op vrijheids van meningsuiting was het nog niet goed maar gelukkig doen ze hier niet aan nablijven ect (komop ben fucking 18
dan is nablijven wel beetje TE overdreven)
dinsdag (vandaag dus) is dr weinig gebeurt, iedereen die ik spreek vind me opeens zn negatief persoon geworden en ikzelf voel me ook niet al te lekker eronder, ben mn inet kwijt en een stel maten van me spreek ik ook niet meer zoveel..hoop dat iedereen dr wel om kan lachen als ik ze later vertel dat t een project is voor een week lang nee te zeggen / negatief te zijn overal op
Rest volgd later nog wel, ga nu naar mn les toe
hmmmz goed puntquote:Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef Repeat het volgende:
"Is dr toevallig iemand die denkt dat de holocaust niet echt gebeurt is"
nee. <-- dat is dan toch een goed antwoord, juist als je "ja" zegt ben je fout...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |