denk t wel aleen moet dan een week mn eigen drinken pakkenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
@ TS: Denk je dat je het gaat redden om dit een week vol te houden?
Je moest nee zeggen slimmerik......quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk t wel aleen moet dan een week mn eigen drinken pakkenen als mn meis vraagt "zullen we ...." moet ik ook overal nee op zeggen
dus dat is wel kut
maar wat wel kan is van , "Nee, maar we kunnen ook .... doen"
Ga je ons echt op de hoogte houden?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef Jimbo het volgende:
In topic : Zeg meer ja. gaat UIO_AMS aleen maar ja zeggen op alles wat um gevraagd word ect
nu ga ik eens kijken of ik een week lang overal NEE op kan zeggen,wat voor mij eigenlijk nogal kut uitkomt omdat ik nogal makkelijk Ja overal op zeg.
in dit topic zal ik mn ervaringen met jullie delen elke dag ectdus vanaf morgen donderdag 14 dec / 21dec ga ik dit eens proberen , bevalt het dan doe ik t wel een maandje aanproberen
Zeg nee!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef spliffy het volgende:
[..]
Ga je ons echt op de hoogte houden?![]()
ik mag nog een uurtje ja zeggenquote:
Hij zou heel strategisch kunnen zeggen "daar zeg ik geen nee tegen".quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef whisko het volgende:
En, vertel je het ook tegen je vriendin, dat je een hele week nee gaat zeggen, dus dat ze niet moet denken dat je niet meer geīnteresseerd in haar bent?
(Vraagt ze: ben je nog wel in mij geīnteresseerd?)
nee, niet vertelt en ga ik ook niet doen , lul me er wel uit (i hopequote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef whisko het volgende:
En, vertel je het ook tegen je vriendin, dat je een hele week nee gaat zeggen, dus dat ze niet moet denken dat je niet meer geīnteresseerd in haar bent?
(Vraagt ze: ben je nog wel in mij geīnteresseerd?)
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, niet vertelt en ga ik ook niet doen , lul me er wel uit (i hope)
t "expiriment is nu 11 min bezig en heb net met mn ma t eerste ruzietje al gehad, ze vroeg of ik morgen iets doen wou, dus zei heel bot, Neuh ..
vond ze niet leuk
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, niet vertelt en ga ik ook niet doen , lul me er wel uit (i hope)
t "expiriment is nu 11 min bezig en heb net met mn ma t eerste ruzietje al gehad, ze vroeg of ik morgen iets doen wou, dus zei heel bot, Neuh ..
vond ze niet leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |