abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44767236
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef Googolplexian het volgende:
Vergeet niet dat de beginners area UBER lagged (altijd veel avy's daar)

En vergeet ook niet dat je op de absoluut minimale systeem-eisen loopt.
Ik heb vette PC maar ook deze crasht wel eens (sporadisch, dat wel).
Inderdaad, die begin area is echt horror. Je moet proberen daar zo snel mogelijk uit te komen...
pi_44770214
Is er ook een manier om die tutorial over te slaan?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_44770624
Ik heb gehoord dat je schijnbaar ook geld kunt verdienen ofzo zonder creditcard etc. te hoeven gebruiken, iemand enig idee hoe?
pi_44771141
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Vendris het volgende:
Ik heb gehoord dat je schijnbaar ook geld kunt verdienen ofzo zonder creditcard etc. te hoeven gebruiken, iemand enig idee hoe?
Account maken > inloggen > kapitaal bouwen door campen (lees eerdere deeltjes door)
> leren bouwen / kleding ontwerpen > geld van campen gebruiken om shops te huren en je spul te verkopen
> gewoon door blijven campen en steeds meer spul in je shops gooien (wat je hebt gemaakt)
> wanneer je genoeg geld hebt op zoek gaan naar goedkoop land > gooi er een mooi gebouw op
> verkoop met winst > koop meer land > pleur er meer gebouwen op (wees creatief) > verkoop met winst
> koop nu ook land om te verhuren > hierna mensen aannemen om alles te runnen > gewoon blijven campen (elke L$ is er 1)

Calm down, please!
  woensdag 27 december 2006 @ 20:15:30 #130
164176 XIB
Gezellig :)
pi_44773398
Heeft iemand al gezocht naar de Nederlandse schat vol met Linden Dollars ???

Of is dit een ordinaire marketing stunt ?
HAPPY in RL & SL :)
pi_44781415
IS het moeilijk om kleding te maken? Hoe werkt dat? Zijn er externe programma's voor nodig?
pi_44781620
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef Fuente het volgende:
Is er ook een manier om die tutorial over te slaan?
Ja, laat je teleporten door iemand
pi_44782307
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:11 schreef Googolplexian het volgende:
[...geld verdienen op SL zonder credicard...]
> verkoop met winst > koop meer land > pleur er meer gebouwen op (wees creatief)
Maar hoe zit dit nou: voor het kopen/verkopen van land heb je toch een premiumaccount nodig en om die te betalen heb je toch een creditcard nodig? Als je een premiumaccount ook kunt krijgen voor Lindendollars dan lijkt mij dat een schitterend doel. 72US$ (jaarabonnement) x 270 (wisselkoers) is ongeveer 20.000L$ en dat moet binnen een jaar haalbaar zijn als je een goedlopende in-world business hebt.
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het moeilijk om kleding te maken? Hoe werkt dat? Zijn er externe programma's voor nodig?
Je kan op de SL-website templates voor kleding downloaden en die moet je dan bewerken met Photoshop of Gimp. De resultaten kan je weer uploaden naar SL voor 10L$ per stuk. Ik heb zelf helaas geen ervaring met deze programma's. Ik probeer nu een beetje te werken met Gimp en probeer ook zoveel mogelijk gratis kleding te pakken te krijgen om van af te kijken. Maar mijn eerste creatie, een t-shirt met een simpel plaatje op de voorkant was een flinke mislukking Advies: uitproberen, misschien een cursus volgen, kijken of het dan lukt en of je het leuk vindt. Mocht dat niet zo zijn dan gewoon iets anders gaan doen
pi_44782685
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
IS het moeilijk om kleding te maken? Hoe werkt dat? Zijn er externe programma's voor nodig?
Nope, alsvolgt en ja...

Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;

Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.

Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;

Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoon zal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen

Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.

Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Calm down, please!
pi_44782859
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef brahms het volgende:

[..]

Maar hoe zit dit nou:
nou ... je hebt alleen je CC nodig voor land tiers van Linden. Er is zat land dat privately owned is. Eilanden die dus niet van Linden zijn en de tier moet dus betaald worden aan de eigenaar van het land ... geen mainland dus, maar eilanden.

Tiers van die stukken land kunnen gewoon in L$ betaald worden en aanschaf van dat land heeft geen effect op je SL account status.
Calm down, please!
pi_44783186
weet iemand waar je een 3 delig pak kan kopen toevallig?
pi_44784730
ik heb het spel ook alleen bij mij zien gebouwen niet zo mooi uit als op de screenshots, bij mij missen hele delen van een gebouw en kan ik er door heen kijken

Owja ik teleporteerde ook naar een gebied en er zaten mensen in een huis en ik ging dat huis in en toen vroeg een vrouw wat ik in haar huis deed en toen kwam die man terug die net het huis uitging en pakte z'n pistool dus ik ben hem maar meteen gesmeerd, dat waren toch echte mensen want hun hadden ook een naam boven hun hoofd net zoals ik.

[ Bericht 44% gewijzigd door Rorata op 28-12-2006 02:16:06 ]
pi_44785041
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nope, alsvolgt en ja...

Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;

Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.

Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;

Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoon zal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen

Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.

Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Laat maar komen
pi_44786182
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:50 schreef Vendris het volgende:
weet iemand waar je een 3 delig pak kan kopen toevallig?
Vindi Vendalo Maar zorg wel dat je voldoende L$ hebt. Voor dat je je aan luxere kleding overgeeft om te kopen. Koop eerst fatsoenlijk haar en een skin. Die newbie skins zijn lelijk
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_44786195
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:01 schreef Rorata het volgende:
ik heb het spel ook alleen bij mij zien gebouwen niet zo mooi uit als op de screenshots, bij mij missen hele delen van een gebouw en kan ik er door heen kijken

Owja ik teleporteerde ook naar een gebied en er zaten mensen in een huis en ik ging dat huis in en toen vroeg een vrouw wat ik in haar huis deed en toen kwam die man terug die net het huis uitging en pakte z'n pistool dus ik ben hem maar meteen gesmeerd, dat waren toch echte mensen want hun hadden ook een naam boven hun hoofd net zoals ik.
Heel simpel, die mensen hebben een stuk land gekocht en een huis op gezet. Je bent dus op private property beland. RL loop je toch ook niet zomaar een huis binnen om even binnen te kijken wat mensen hebben. Op SL werkt dat niet anders. Respecteer andermans privacy
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_44786840
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Oriėntation Island. !
Whatever I want.
pi_44789788
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef Googolplexian het volgende:
nou ... je hebt alleen je CC nodig voor land tiers van Linden. Er is zat land dat privately owned is. Eilanden die dus niet van Linden zijn en de tier moet dus betaald worden aan de eigenaar van het land ... geen mainland dus, maar eilanden.
Fantastisch! Ik ben even gaan zoeken en vond inderdaad diverse aanbiedingen voor PG-land te koop voor minder dan 1000L$. Ik begrijp wel dat je moet opletten op de status van het te kopen land: als je het later wil verkopen dan moet de status wel op "Resell" staan (zie convenants).

Bedankt voor alle tips!
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:01 schreef Rorata het volgende:
Ach, bij mij is ook alles grijs. Ik heb iedere vloer, muur, plafond, stoel, tafel, bierglas, etc. moeten aanklikken om de textures voor de screenshots te laden
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Orientation Island. !
Dat wordt wachten op een nieuwe computer...
pi_44789895
quote:
Op donderdag 28 december 2006 08:15 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Heel simpel, die mensen hebben een stuk land gekocht en een huis op gezet. Je bent dus op private property beland. RL loop je toch ook niet zomaar een huis binnen om even binnen te kijken wat mensen hebben. Op SL werkt dat niet anders. Respecteer andermans privacy
kon hij me schieten als hij dat wou?
  donderdag 28 december 2006 @ 13:01:51 #144
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44790175
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Rorata het volgende:

[..]

Ja
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44791175
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:01 schreef ioko het volgende:

[..]

Ja
Schieten is je grootste zorg niet ... kijk uit voor orbits.

Een Orbit is een stukje script dat je aanroept. De geselecteerde persoon krijgt vervolgens een continu push omhoog ... en niet zo'n beetje hard ook. Binnen no time ben je op 100.000 meter hoogte en klimmende. Het vervelende hiervan is dat je het zelf vaak niet makkelijk oplost. Uitloggen (met TP naar home locatie) of iemand vragen om een TP werkt het beste. De meeste attachments die je op je lichaam draagt zullen de acceleratie niet bij hebben gehouden en je zult dus opnieuw je haar, juwelen en andere extra's moeten attachen (Je avy opnieuw opbouwen in veel gevallen).

Ben je ge-orbit, report het dan! In de menu balk onder Help vind je REPORT ABUSE ...

Soms kan je niet anders en vraagt een bepaald persoon gewoon om een orbit. Orbitters zijn onder andere hier te koop Die heb ik dus. Nog niet hoeven gebruiken.
quote:
Yorick MultiFool Orbitter HUD 2.0!

New bug in SL's present feature set allows this current version to knock avies in most areas. Including some push restricted areas under certain conditions, still testing.

FEATURES:
- Orbits up to six consecutive agents at once!
- Easy to use "Click n' Pick" targetting!
- New "Teleport Autoscan" mode presents target list on landing!
- New "Hit Detect" mode gives you the option to orbit fools that shoot you!

OPERATION:

- To Orbit
1.) WEAR THE HUD
2.) Click the skull icon, then choose ORBIT from the dialog.
3.) Choose target to orbit.
4.) Watch Fucker Fly!

- To Enable Teleport Autoscan and Hit Detect
1.)Click Skull Icon
2.)Click MORE>>
3.) Click desired function to toggle.

- To Cancel Orbits
1.)Click Skull Icon
2.)Click !STOP! option.

KNOWN ISSUES::
Orbitting is still againt TOS, sorta.
You can still be Abuse Reported.
If you're hit with a bullet that happens to kill you and send you home... you're SOL.
I would enable automatic orbiting of targets, but that's an invitation to trouble.

PERMISSIONS & DISCLAIMERS::
You can copy this item, but not modify or transfer it. To give a Yorick to a friend, order one for them from your favorite web store.
I'm not responsible for anything your dumb ass does that may get you suspended, banned, eaten by furries, etc, etc.
Calm down, please!
pi_44794528
Ik heb hetzelfde probleem als peri... Na 5 seconde is het afgelopen
pi_44794933
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
Schieten is je grootste zorg niet ... kijk uit voor orbits.

Een Orbit is een stukje script dat je aanroept. De geselecteerde persoon krijgt vervolgens een continu push omhoog ... en niet zo'n beetje hard ook. Binnen no time ben je op 100.000 meter hoogte en klimmende. Het vervelende hiervan is dat je het zelf vaak niet makkelijk oplost. Uitloggen (met TP naar home locatie) of iemand vragen om een TP werkt het beste. De meeste attachments die je op je lichaam draagt zullen de acceleratie niet bij hebben gehouden en je zult dus opnieuw je haar, juwelen en andere extra's moeten attachen (Je avy opnieuw opbouwen in veel gevallen).

Ben je ge-orbit, report het dan! In de menu balk onder Help vind je REPORT ABUSE ...

Soms kan je niet anders en vraagt een bepaald persoon gewoon om een orbit. Orbitters zijn onder andere hier te koop Die heb ik dus. Nog niet hoeven gebruiken.
[..]
Een abuse rapporteren over een orbit heeft weinig nut als je op private property bent je wordt alleen uitgelachen en krijgt een waarschwuwing. En de echte wapens trekken zich ook niets aan van eenpush restricted zone

maar meestal hoef je ze niet te gebruiken , de meeste gaan wel weg na een waarschuwing. Pas als ze na een eject van het land nog terug komen dan pas gebruik ik ze Alleen als je ze te vaak achter elkaar gebuirkt raakt de sim onstabiel Dat vind |Linden niet zo leuk.
pi_44794992
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Rorata het volgende:

[..]

Ja en dat recht heeft hij ook. Je mag je eigen grondgebied verdedigen tegen indringers. Er zijn zelfs systemen voor die je 15 sec de tijd geven weg te wezen anders verwijderen ze je automatisch op een niet zo'n fijne wijze
pi_44795222
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Oriėntation Island. !
klinkt toch echt als een PC probleem . erg jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')