abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:19:35 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44653091
Is Apez een betrouwbare bank? Iemand ervaringen mee?

www.apez.biz
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_44654880
Vannacht, dankzij de tips uit voorgaande delen, mijn karakter laten dansen en ik heb daarmee 100 Linden verdiend. Nice .
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:31:23 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44654913
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Vannacht, dankzij de tips uit voorgaande delen, mijn karakter laten dansen en ik heb daarmee 100 Linden verdiend. Nice .
Bij mij schiet het nu ook op door die tip! Ik heb nu bijna 2.000 L$
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:36:55 #79
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44655066
Waar?
pi_44655742
Als jullie het dansen / dwellen voor geld eenmaal doorhebben is het niet lastig om de volgende stap te nemen en er een kunst van te maken. Dwellen voor 2 of 3 L$ is niet echt interessant... je wilt het het liefst voor 5-7 L$ / 10 minuten doen. Een klein beetje tijd investeren om op zoek te gaan naar interessante vrije danspads of campingseats voor je gaat slapen en je avy online houdt kan dus veel opleveren:

Maak eerst een Dweller Landmarks map aan:
- Maak in je inventory map, in de map LANDMARKS een nieuwe map aan (rechtermuisknop op map LANDMARKS > Create > New Folder).

Vul de map met bekende plekken:
- Open de map LANDMARKS > rechterklik op NEW FOLDER > Rename > noem de map Dweller LMs (of een andere naam die slaat op geld verdienen door te dwellen);
- Als je al LMs (Landmarks) hebt van goed betalende dwell-plaatsen, zet deze in de map.

Vul de map met nieuwe plekken:
- Heb je nog geen LMs gemaakt van goede dwellplaatsen:
· Vraag elkaar > TP ernaartoe > maak een landmark > zet 'm in de map;
· Gebruik CTRL-F (Search) > tabblad PLACES > search: camping of dwelling of dance > de getallen achter de namen is traffic. Traffic geeft drukte weer > klik op de meest drukke plek > kies TELEPORT > zoek de danspads of camping seats en kijk of ze aantrekkelijk zijn > maak een LM en zet deze in de map > Ga zo de drukste plekken af.

Voordat je gaat campen/dwellen : investeer wat tijd om de juiste plekken te vinden:
- Open de map vanuit inventory;
- Ga alle plekken na (dubbelklik op de LM > Teleport). De meest interessante het eerst (maak desnoods submappen: 7L$, 6L$, 5L$, etc);
- en Dwellen maar

Let op: de meer geavanceerde pads / chairs hebben een pot. Als de pot leeg is wordt je gekicked (dit om de eigenaren te beschermen tegen negatief saldo). Pak dus pads/chairs die nog genoeg geld in de pot hebben.

Tip: pakt iemand je pad? Stay cool. De beter betalende pads zijn gewild dus als je zelf al een half uur geparkeerd staat op een 3L$ pad, wachtende op de 6L$ pad (ik noem maar wat) en iemand anders is je voor wanneer de pad eindelijk vrijkomt: blame yourself! Het is opletten geblazen!

Berekeningetje:
Stel dat het je gemiddeld lukt om 50% van je afk online te blijven ... ergo (als je slapen meerekend) minimaal 4 uur per dag. Je investeert een half uur om een goed betalende pad te vinden (30 minuten die je normaal op een 3L$ pad doorbrengt) = 9L$ ... da's je verlies door te gaan zoeken.
Stel dat je gemiddeld uitkomt op een pad die 5L$ betaalt per 10 minuten:
6 x 5 = 30L$ per uur x 4 = 120L$
Door een half uur eerder te gaan campen en niet te gaan zoeken zou je verdienen:
6 x 3 = 18L$ per uur x 4,5 = 81L$

Dit wetende en met de informatie dat er zelfs 10L$/10min chairs zijn (meestal ter promotie van een nieuwe plek) moet het dus lucratiever kunnen ^^

Succes!
Calm down, please!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:07:23 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44655806
Thx Googol, daar hebben we wat aan!
pi_44656231
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Sanne het volgende:
Thx Googol, daar hebben we wat aan!

Dan meteen maar even het volgende:

Lucky Chairs

Een Lucky Chair (zoals eerder geloof ik al uitgelegd) is een stoel die eens in de zoveel tijd een "Magic Letter" heeft. Begint jouw naam met die Magic Letter dan krijg je de prijs die op dat moment in de stoel zit (bij Lucky Chair v2 zitten er meerdere prijzen in een stoel, iedere Magic Letter geeft dan een nieuwe prijs).

Nu is het bijna zinloos om in de buurt van één stoel te blijven in de hoop dat jouw letter naar boven komt. De meeste stoelen staan op hun default instelling en dat wil zeggen: de Magic letter wisselt één keer per 60 minuten. In het ergste geval sta je dus meer dan een dag te wachten tot je een prijs krijgt.

De prijzen:
Lucky Chairs geven wat de eigenaar van de chair kwijt wil. Gezien de chairs bedoeld zijn om traffic te genereren zullen de prijzen nooit al te slecht zijn (om traffic te zien: rechterklik op land (dus niet tegels of straat) > About Land > in het General tab staat het traffic nummer ... 1 persoon 1 minuut = 1 traffic punt).
De prijzen kunnen varieren van gratis meuk tot kleding tot wapens tot geld. Nu is het zo dat geld-gevende Lucky Chairs zeldzaam zijn en vaak maximaal L$25 geven. Verwacht eerder dat je je inventory vol pompt met non-transfer dingen (spul wat je OF gebruikt OF weggooit).

Hoe voorkom ik dat ik bij een Lucky Chair moet gaan staan wachten?
En daar is de Lucky Chair Hoppers groep voor ... ik weet niet of ik de naam goed heb maar zoek (CTRL-F) in het tabblad GROUPS op Lucky Chair en je komt een heel eind.
De leden van de groep posten in de group-chat de letters van de stoelen waar zij zijn. Wordt jouw letter genoemd? Vraag een TP, ga in de stoel zitten en pak je prijs!

Zorg dus dat je lid wordt van deze groep als je een volle inventory wilt
Calm down, please!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:30:54 #83
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44656469
Ben al een tijdje niet meer geweest, misschien vandaag nog ff rondkijken
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44667563
nu in Basin:

BEST XMAS OUTFIT contest (2 x 150 of meer)
DJ MARINGO
HOST ATIKIN

Calm down, please!
pi_44696953
Stelletje sploder-geile Fokkers

ben 4k lichter ofzo maar wat een top avondje weer!

Ik probeer morgen een pokeravond te doen ... kom de meester verslaan (we zijn nog op zoek naar een meester, anders val ik in ... slik)
Calm down, please!
  zondag 24 december 2006 @ 05:19:19 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44699858
Ik heb dus echt wat gemist vanavond.

Kut IRL leven ook af en toe.
pi_44699901
Ik heb het ook maar al tijden niet meer gedaan, ik wist ook niet dat je zo simpel aan geld kon komen e.d.

Ik heb maar geprobeerd zelf dingen te maken en daardoor zie ik er nu uit als een mislukte tovenaar maar wel met een hele mooie staf
pi_44700969
Ik heb er zelfs een weblog voor opgezet
pi_44704487
quote:
Op zondag 24 december 2006 10:54 schreef marlin67 het volgende:
Ik heb er zelfs een weblog voor opgezet
Link?
Children of the night. What music they make.
  zondag 24 december 2006 @ 16:15:36 #90
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44710776
tvp hij is nu aan het download
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44711729
Ik ben net voor het eerst in een safe area gecaged, door een malloot met een account van een paar uur oud Gelukkig kon ik mezelf met een teleport uit de cage laten ontsnappen

Gisteren vond ik een prachtige waterglijbaan: Ancient Lands 118, 223, 22
pi_44721937
En nu met plaatjes

Ancient Lands 118, 223, 22: waterglijbaan met twee animaties: zittend en liggend. Iets wat ik zelf gemaakt zou willen hebben al had hij wel iets langer mogen zijn. Ik ben overigens voor mijn Brahmsavatar nog op zoek naar een grijze baard. Misschien die van Santa?

Spaceport Alpha 35,129, 23: een prachtig ruimtevaartproject waar je tientallen verschillende raketten in 3d kan bekijken Als je klikt op de raket die het dichtst bij deze locatie staat en kiest "Sit here" dan wordt je de ruimte ingeschoten en kan je net als ik op een hoogte van 451 meter kijken naar het ISS en de aangekoppelde spaceshuttle.

Beyond The Prim 49, 238, 22: niet alleen staat hier een prachtige vleugel waar je je naar hartelust op kan uitleven maar deze locatie biedt ook een overzicht van verschillende cursussen over SL die je "in-world" kan volgen. Wil je iets leren over bouwen, scripting, kleding maken of iets anders, dan moet je daar zeker een kijkje gaan nemen. En als je vindt dat je alles al weet dan kan je je aanmelden als instructeur. Ze zitten ook op het web: http://tui-sl.com/
pi_44723161
Toffe tips!!!
  maandag 25 december 2006 @ 11:21:32 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44727109
Cewl Brahms!
pi_44727705
Bedankt voor de tips. .

Ik ben gisteravond mijn geld verloren door te gokken. . Nu moet ik weer opnieuw hard werken dansen.
pi_44734665
Googolplexian:
quote:
TIPS:

Wanneer je ingame CTRL-ALT-D drukt dan breidt de menubalk zich uit met CLIENT en SERVER menus.
Hier kun je van alles instellen en tevens debuggen. Paar leuke dingetjes:

- CLIENT > CHARACTER > DISABLE CAMERA CONSTRAINTS;
aanvinken om lekker ver te kunnen kijken

- CLIENT > CHARACTER > LIMIT SELECT DISTANCE;
uitvinken om lekker ver te kunnen selecteren

- CLIENT > CHARACTER > CHARACTER TESTS > GO AWAY/AFK WHEN IDLE;
uitvinken om niet meer afk en offline bij afwezigheid! Handig als je geld verdiend door te dwellen

verder kun je in het normale menu bij WORLD > FORCE SUN heel handig de zon op de juiste stand zetten (CTRL-ALT-M kun je de zon zelfs muizen)

Bij EDIT > PREFERENCES zorg dat bij NETWORK, MAXIMUM BANDWIDTH helemaal naar rechts is geschoven en cahce op maximum staat. Dit zal aardig schelen in de lag.
Beste Googolplexian

Kun je mij vertellen wat CTRL-ALT-D voor de Mac moet zijn. Dit werkt namelijk niet op een mac, alvast bedankt
pi_44734721
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:24 schreef Bumperrr het volgende:
Googolplexian:
[..]

Beste Googolplexian

Kun je mij vertellen wat CTRL-ALT-D voor de Mac moet zijn. Dit werkt namelijk niet op een mac, alvast bedankt
(If you don't already have it up, the Debug menu will appear at the top of your screen after you've pressed Ctrl-Alt-D on a PC or Ctrl-Option-D on a Mac.)

Calm down, please!
pi_44734725
Heb t al gevonden via googlen, stom van me.
Het is Ctrl-Option-D.
  maandag 25 december 2006 @ 17:20:50 #99
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44735386
Als je toch bij die piano bent, buiten bij de iglo zijn gratis schaatsen te vinden
pi_44738067
Is er iemand hier die een eigen huis heeft?

En hoeveel kost dat ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')