quote:17-12-2006 (Competitie): FC RKDEO - FC Isokzo 5 - 0![]()
quote:17-12-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 79 275 ¤ aan entreegeld.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
ff lekker picen en dan gewoon nog met 5-0 winnen lekker hoor!!!
![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef -J-D- het volgende:
7-1 VERLOREN
Wonderbaarlijk Keeper 2 weken dood
Briljant verdediger 4 weken dood
Briljant verdediger 2 weken dood
Het was een fijne boel gister...
quote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Robar het volgende:
[..]mijn wedstrijd leverde godzijdank ruim 3 ton op
48k levert ongeveer 350k opquote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe groot is jou stadion dan wel niet man pffff
![]()
![]()
![]()
ik had gisteren helemaal niets in te brengen dus voel een beetje met je mee.quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef -J-D- het volgende:
7-1 VERLOREN
Wonderbaarlijk Keeper 2 weken dood
Briljant verdediger 4 weken dood
Briljant verdediger 2 weken dood
Het was een fijne boel gister...
is dit niks:quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik had gisteren helemaal niets in te brengen dus voel een beetje met je mee.
Trouwens, mijn 24 jarige spits naar redelijk ervaring (SN scoren) en afgelopen woensag mijn WC MF naar redelijk ervaring met redelijk leiderschap.![]()
Ik zit nu al dagen te zoeken naar een fatsoenlijke aankoop maar kan niets vinden.
ik wil:
1. WC/SN spits, zwak-redelijk passen met SP en spec of WC/SN spits met redelijk of meer XP en goed LS
2. Uitmuntend/Briljant def, goed wing, zwak-matig passen
45K en 2030 fanclubleden.quote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe groot is jou stadion dan wel niet man pffff
![]()
![]()
![]()
op zich wel een aardige speler maar er zit geen rendement op als ik die door ga trainen. Zit er steeds meer aan te denken mijn wingbackposities op te geven op zondag en er gewoon defs neer te zettenquote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
is dit niks:
Nils van der Lans (80758227) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 13 810
Loon: 5 472 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Rautapihan Dynamo
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
jeugdpull van mij.. gaat zo'n 30k voor me opleveren
quote:Alex Timofejeff
TSI = 12 250, 22 jaar, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
500-600k maximaalquote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef Lennox het volgende:
Wat kan je nou vragen voor:
Formidabel verdedigen
Redelijk passen (+1)
18 jaar en specialiteit [krachtig]
Op de TL vind je ze voor dik over de miljoen, dus ik had hem voor 999k gelist, maar hij werd weer niet verkocht. Te veel geld of niet?
Hij hoeft niet per-se weg, maar een mooi bod sla ik niet af natuurlijk
Pfff. Dat is echt weinig. Voor 480k ingekocht geloof ik. Dan train ik hem wel lekker door tot eind 19 ofzo.quote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
500-600k maximaal
mijn ervaring is dat er voor de relatief lage leeftijd niets extra wordt betaald of het moet een uitzonderlijk jonge speler zijn voor zijn skill die zodoende enige kans op een u20 selectie heeft.
je nogmaals afvragen waarom je zo'n domme actie uit wil gaan halenquote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraag:
ik heb nu 1keeperstrainer en 9 assistent trainers..
maar ik wil graag dat mijn keeper van redelijk naar goed gaat, hij staat namelijk op redelijk (6.98)
wat kan ik nu het beste doen??
de waardevermeerdering van je keeper weegt niet op tegen het trainingsverlies van al je trainees bij elkaar. maw: aantal trainees * (waardevermeerdering bij pop / aantal weken) = altijd meer dan de waardevermeerdering van je keeperquote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een vraag:
ik heb nu 1keeperstrainer en 9 assistent trainers..
maar ik wil graag dat mijn keeper van redelijk naar goed gaat, hij staat namelijk op redelijk (6.98)
wat kan ik nu het beste doen??
Dat is een héél goed advies en ik snap ook totaal niet waarom je dat zou doen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef komrad het volgende:
[..]
je nogmaals afvragen waarom je zo'n domme actie uit wil gaan halen
Nee hij heeft net zo goed het loon van een goed keeper - 60 euro ofzo... want hij zit immers redelijk hoogquote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is een héél goed advies en ik snap ook totaal niet waarom je dat zou doen.
Hij heeft de kwaliteiten van een goed keeper, maar het loon van een redelijk keeper..
Ik snap het probleem niet..![]()
1 2 3 4 5 | / / / / redelijk |
1 2 3 4 5 | | | | --- redelijk |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |