quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.![]()
hehe, dat zou voor mij ook lastig zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.![]()
Oeh zeker leuk jaquote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat is hibreels?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Norro-tje het volgende:
je kan beter hibreels pakken dan wordt het vaak gespiegeld das leuker , of arabisch wordt ook gespiegeld is stuk lastiger
quote:
Misschienquote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
![]()
morgen van 9 tot 12 vergadering, dus ben er pas 's middags weer.
misschien kunnen jullie in de tussentijd een afscheidslied bedenken![]()
![]()
![]()
en het bevalt wel??, ik heb me nu voor iets anders ingeschreven.. als dat niets wordt ga ik mwd doen in Groningen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja ik doe mwd, versneld wel te verstaan![]()
![]()
Dronken lallende collega's.. maar de helft was aan de appelsap en jus d'orange, want iedereen moest nog rijden.quote:
Je kunt ze een ongelijk geven dusquote:Op woensdag 13 december 2006 17:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Dronken lallende collega's.. maar de helft was aan de appelsap en jus d'orange, want iedereen moest nog rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |