deze aflevering ging ook over een tijdsperiode van 8-10 jaar ofzo.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef DarkElf het volgende:
denk dat het in die tijd wel gewoon noodzaak was om sneller door te gaan met je leven na het verlies van een dierbare...
wil niet zeggen dat je geen verdriet hebt maar als je bij de pakken neer gaat zitten komt je gezin ook om..
Zo te zien bljift het bij cowboys en indianen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef Argento het volgende:
komt de burgeroorlog nog aan bod?
Daar zit wel wat in. Alleen het lijkt op deze manier wel erg makkelijk te gaan. Wat in werkelijkheid volgens mij niet zo is.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef DarkElf het volgende:
denk dat het in die tijd wel gewoon noodzaak was om sneller door te gaan met je leven na het verlies van een dierbare...
wil niet zeggen dat je geen verdriet hebt maar als je bij de pakken neer gaat zitten komt je gezin ook om..
Ik zei gisteren nog tegen een vriend van me: "Dat is een nederlander, dat kan niet missen!!"quote:Trouwens wel grappig, die bijrol van Derek de Lint. Met een accent dat echt niet door kon gaan voor Duits.
Torrents en DC++ zijn uw vriend 14.gifquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Elounda het volgende:
Erg goede en mooi gefilmde serie, maar wordt door de verkeerde omroep uitgezonden..
SBS klooit met de uitzendtijd (door dat gedart) en vervolgens wordt de uitzending dan onderbroken door MUTS van Nederland. gvd, ik moet om 4.45 uur op, dus deeltje 2 na dat mutsenprogramma maar weer opgenomen... word ik echt doodziek van, flikken ze altijd bij SBS.
Men laat amerika zien zoals het is en was. Er is nog weinig veranderd in het beleid helaas.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gisteren weer een prachtige aflevering. Het goudzoeken goed in beeld gebracht, alleen de terugkomst van de man des huizens vond ik erg overdreven in beeld gebracht, maar goed zoals eerder al gezegd typisch Amerikaans weer. Verder chapeau, ook de gemaakte afspraken tussen de verschillende volkeren en dan de manier hoe de Amerikanen alsnog de Indianen oneerbiedig behandelen. Had al wat geluiden gehoord dat men een hekel aan de geschiedenis van Amerika zou krijgen tijdens het zien van deze serie, deze week werd er al een balletje opgegooid, volgende week schijnt het nog erger te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |