de belangrijkste .nl - domein en dan schoolengels op de site ? Pak dan een .tk-domein is een stukje goedkoper..quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef s.g1985 het volgende:
Heb mijn site al een tijdje online, maar ben benieuwd wat mensen nu van de site vinden buiten de inhoudt om.
De site is gewoon simpel html en gemaakt met frontpage 98, niet echt superveel bijzonder dus.
Mijn vraag of jullie commentaar, fouten, tips, verbeteringen voor mij hebben, of dingen waar je je misschien aan ergert?
De site heb ik gemaakt voor 1024x768 resolutie, ben eigenlijk wel benieuwd of de layout er nog redelijk normaal uitziet in hogere resolutie's.
www.ktm-stuntrider.nl
alvast dank.![]()
of je moet je achtergrond donkerder maken, of je links een andere kleur gevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef kloas_wokkel het volgende:
een (game)site waar we al een mooi tijdeje mee bezig zijn geweest --> www.militions.com
wat vinden jullie van de lay out -> gebruikte kleuren ?
Ben eigenlijk niet verder gekomen dan de ow zo gehate popup en toen afgedropenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef PauldeMunnik het volgende:
Hoi hoi!
Ik hoor graag eventueel commentaar op deze site: www.rolfvanpanhuis.nl
groet
Layout (of ja, is het wel een layout) verneukt in Mozilla, HTML is slordig, gebruik van ouderwetse tags die eigenlijk niet meer 'mogen' zoals bijvoorbeeld <font>, irritante popup, semantisch niet echt in orde, onprofessionele teksten, en de layout is bij verre niet echt een layout te noemen. Voor een hobbysite die Piet de Buurman heeft gemaakt over de cavia van zijn dochtertje zou het niet verkeerd zijn, maar voor een webdesigner/developer??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef PauldeMunnik het volgende:
Hoi hoi!
Ik hoor graag eventueel commentaar op deze site: www.rolfvanpanhuis.nl
groet
Dat Mac-achtige komt wellicht door dat schaduw effect waar ik de laatste tijd enorm dol op ben en op best wel veel plekken toepas. Mac heeft dat inderdaad ook ja.quote:Op zondag 30 september 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuvai, strakke pagina, maar wel erg '.mac-erig' mbt layout en wat weinig contrast.
Daarnaast vind ik het persoonlijk goedkoop als je op je bedrijfs website google ads heb.
Ben momenteel voor m'n werk ook voor een behoorlijk Web Informatie Systeem bezig waar verschillende modules onder zitten, die als het ware weer een geheel vormen. Zo heb ik onder andere al een projectmodule en een onderzoek/enquêtesysteem en ga ik binnenkort beginnen aan een agressiemeldpunt/klachtenregistratiesysteem. Het mooie is als zo'n groep applicaties synchroom naast elkaar kan draaien, en/of afhankelijk van elkaar is.quote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog ideeën voor meer functionaliteit?
Ook door die ronde hoeken....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat Mac-achtige komt wellicht door dat schaduw effect waar ik de laatste tijd enorm dol op ben en op best wel veel plekken toepas. Mac heeft dat inderdaad ook ja. :
Tja, kwestie van smaak. Ik vind ze wel mooi, zo'n kubische tabellen-achtige site vind ik ook niks.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook door die ronde hoeken....
irfanviewquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef buzzer het volgende:
en weet iemand een programma om 800 foto's in een beweging te renamen van vv: DSC-001 - DSC823 naar Slide_1 - Slide_823 ?
De pagina's openen zich in het menu frame in IEquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef Burdie het volgende:
Hai, mijn site schijnt niet te werken in IE en ik snap niet waarom (blond).
Het gaat om www.compositie.net (en suggesties voor de layout zijn ook welkom).
IE7 wel, daar bekeek ik hem dus meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |