abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52708458
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef s.g1985 het volgende:
Heb mijn site al een tijdje online, maar ben benieuwd wat mensen nu van de site vinden buiten de inhoudt om.
De site is gewoon simpel html en gemaakt met frontpage 98, niet echt superveel bijzonder dus.
Mijn vraag of jullie commentaar, fouten, tips, verbeteringen voor mij hebben, of dingen waar je je misschien aan ergert?
De site heb ik gemaakt voor 1024x768 resolutie, ben eigenlijk wel benieuwd of de layout er nog redelijk normaal uitziet in hogere resolutie's.

www.ktm-stuntrider.nl

alvast dank.
de belangrijkste .nl - domein en dan schoolengels op de site ? Pak dan een .tk-domein is een stukje goedkoper..

je gastenboek doet raar en je wilt blijkbaar graag mail wat je mailadres staat als tekst op internet en zal dus genoeg spam opleveren.

Verder wel lekkere kleuren, goede foto's (sommige zouden wat scherper mogen(oa je portretfoto))
en zou zelf wat andere zoekwoorden kiezen (wat minder KTM erin, 1 duidige zoekwoorden werken over het algemeen beter dan combinaties)

je moet even je agenda bijwerken, en zou zelf wat meer links erbij zetten (b.v. tijdschriften of wedstrijdlinks)
pi_52755696
een (game)site waar we al een mooi tijdeje mee bezig zijn geweest --> www.militions.com
wat vinden jullie van de lay out -> gebruikte kleuren ?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:30:54 #203
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_52755835
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:26 schreef kloas_wokkel het volgende:
een (game)site waar we al een mooi tijdeje mee bezig zijn geweest --> www.militions.com
wat vinden jullie van de lay out -> gebruikte kleuren ?
of je moet je achtergrond donkerder maken, of je links een andere kleur geven
Het is op een lcd matig leesbaar, weet niet hoe dat op een crt is.
Signature.
pi_52988562
Ik ben zoals ik in een ander topic al postte met een nieuwe blog bezig, want tja, dat hoort er tegenwoordig bij hé.

Ben nog steeds een beetje bezig met de layout. Heb m'n huidige opzet online gezet op http://www.boekenbox.nl/blog/

Het is dus een blog, waar waarschijnlijk meerdere malen per dag een bericht op geplaatst gaat worden. Het is naderhand de bedoeling dat je door het kalendertje kunt bladeren. Zodra je op een dag-vakje klikt komt er een klein popupje tevoorschijn waar alle headlines van die betreffende dag in komen te staan, door daar op te klikken kom je uiteraard uit bij het betreffende artikel. Uiteraard werkt dat linken naar artikelen nog niet daar er nog niet veel artikelen zijn en ik nog moet beginnen aan de achterliggende functionaliteit (PHP), maar dan hebben jullie een beetje een idee wat ik van plan ben.

Uiteraard word er weer goed gelet op de correctheid van de XHTML en CSS, en zal het geval op den duur door de Bobby validator gehaald worden. Ik ben het tussendoor aan het bekijken/testen met zowel Mozilla als Internet Explorer 7.

Input graag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tuvai.net op 06-09-2007 19:36:29 ]
pi_52992953
Ik vind het er wel goed uitzien eigenlijk Heb er niet veel op aan te merken.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_53115651
Wat vinden jullie van mijn eeeerste echte slice

http://www.bruggema.nl/slicetest

alleen IE & FF zitten nog niet op 1 hoogte qua padding & margins
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 17 september 2007 @ 09:50:20 #207
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_53237257
Leuk hoor, lekker fris, alleen met dat Tinky Winky en LaLa-land (kan even niet op de naam komen) op de achtergrond ziet het er wel uit alsof het voor hele jonge kinderen is, is dat de bedoeling?
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_53601151
So, lang niet meer gepost in dit topique.

Heb net weer een stukje website op het Internet gegooid, dat te vinden is op http://www.leroygerrits.nl . Alle pagina's uiteraard door de W3C XHTML / CSS en de Bobby validator gerukt, die er positief uitkwamen. Uiteraard de nadruk gelegd op de nodige termen en zoekwoorden. Reacties gaarne.

Het is de nieuwe website van m'n eenmansbedrijfje wat ik deze week weer ga reggen bij de KvK.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 22:20:35 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53602607
Niet helemaal op zijn plek hier, omdat het leuke vooral achter de schermen zit, maar toch... Mijn persoonlijke webpaginaatje komt nu volledig uit mijn eigen CMS rollen

Het cms geeft de mogelijkheid om het menu en de content die eraan hangt los van elkaar te benaderen. Met andere woorden, de webmaster maakt een menu structuur, vervolgens maakt hij pagina's en uiteindelijk kan hij de pagina's aan de menu-items koppelen. Behalve pagina's kunnen ook url's en plugins (bv een optioneel gastenboek) gekoppeld worden aan het menu.

De pagina's zijn dmv wysiwyg op te maken. Voor elke wijziging die aan een bestaande pagina gemaakt wordt, wordt een versie weggeschreven. De webmaster kan dus altijd naar een eerdere versie terug stappen. Uiteraard is er dus ook een stukje versie beheer om overbodige versies te verwijderen.

Zoals gezegd support het cms plugins. Momenteel is er een gastenboek en poll plugin. Ik ben nog aan het denken over meerdere plugins (bv kalender en agenda functionaliteit.) Daarnaast staat het volgende nog op het todo lijstje.

• hiërarchisch user systeem
  • support voor meerdere layouts/kanalen (structuur zou al geschikt moeten zijn)

Nog ideeën voor meer functionaliteit?
  •   FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 22:22:57 #210
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_53602665
    Tuvai, strakke pagina, maar wel erg '.mac-erig' mbt layout en wat weinig contrast.
    Daarnaast vind ik het persoonlijk goedkoop als je op je bedrijfs website google ads heb.
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:08:42 #211
    149291 PauldeMunnik
    Niets kan mij nog stoppen..
    pi_53641611
    Hoi hoi!

Ik hoor graag eventueel commentaar op deze site: www.rolfvanpanhuis.nl

groet
    Ik wilde weg, zo werd ik gek
    En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:15:37 #212
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53641783
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef PauldeMunnik het volgende:
    Hoi hoi!

groet
    Ben eigenlijk niet verder gekomen dan de ow zo gehate popup en toen afgedropen . Misschien een idee om google analytics ipv een nedstat tellertje te nemen .
    phluphy for president!
    pi_53642274
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef PauldeMunnik het volgende:
    Hoi hoi!

groet
    Layout (of ja, is het wel een layout) verneukt in Mozilla, HTML is slordig, gebruik van ouderwetse tags die eigenlijk niet meer 'mogen' zoals bijvoorbeeld <font>, irritante popup, semantisch niet echt in orde, onprofessionele teksten, en de layout is bij verre niet echt een layout te noemen. Voor een hobbysite die Piet de Buurman heeft gemaakt over de cavia van zijn dochtertje zou het niet verkeerd zijn, maar voor een webdesigner/developer??
    pi_53650276
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
    Tuvai, strakke pagina, maar wel erg '.mac-erig' mbt layout en wat weinig contrast.
    Daarnaast vind ik het persoonlijk goedkoop als je op je bedrijfs website google ads heb.
    Dat Mac-achtige komt wellicht door dat schaduw effect waar ik de laatste tijd enorm dol op ben en op best wel veel plekken toepas. Mac heeft dat inderdaad ook ja. Nonetheless, ik vind dat schaduwen mooi.

Wat betreft Google, ik integreer alle Google standaard in al mijn pagina's, van de UrchinTracker tot de Ads.
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
    Nog ideeën voor meer functionaliteit?
    Ben momenteel voor m'n werk ook voor een behoorlijk Web Informatie Systeem bezig waar verschillende modules onder zitten, die als het ware weer een geheel vormen. Zo heb ik onder andere al een projectmodule en een onderzoek/enquêtesysteem en ga ik binnenkort beginnen aan een agressiemeldpunt/klachtenregistratiesysteem. Het mooie is als zo'n groep applicaties synchroom naast elkaar kan draaien, en/of afhankelijk van elkaar is.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2007 @ 19:56:38 #215
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_53675485
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat Mac-achtige komt wellicht door dat schaduw effect waar ik de laatste tijd enorm dol op ben en op best wel veel plekken toepas. Mac heeft dat inderdaad ook ja. :
    Ook door die ronde hoeken....
      donderdag 4 oktober 2007 @ 00:50:29 #216
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_53683781
    Ik ben nu aan mijn site aan het bouwen (wordt een foto site)
    www.fotobuz.nl (de home is online, voor de rest werkt er nog niets)

Nu wil ik eigenlijk het volgende script gaan gebruiken: http://www.leejoo.nl/java(...)slideshow_thumbs.htm
    iemand die daar ervaring mee heeft ? en weet iemand een programma om 800 foto's in een beweging te renamen van vv: DSC-001 - DSC823 naar Slide_1 - Slide_823 ?
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_53685445
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ook door die ronde hoeken....
    Tja, kwestie van smaak. Ik vind ze wel mooi, zo'n kubische tabellen-achtige site vind ik ook niks.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 oktober 2007 @ 10:08:18 #218
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_53686927
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef buzzer het volgende:
    en weet iemand een programma om 800 foto's in een beweging te renamen van vv: DSC-001 - DSC823 naar Slide_1 - Slide_823 ?
    irfanview
      donderdag 4 oktober 2007 @ 10:14:15 #219
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_53687031
    Tnx Swets
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      donderdag 4 oktober 2007 @ 18:54:20 #220
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_53699255
    Dat werkt echt perfect , tnx again Swets
      dinsdag 4 december 2007 @ 20:38:41 #221
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_55043280
    Hai, mijn site schijnt niet te werken in IE en ik snap niet waarom (blond).

Het gaat om www.compositie.net (en suggesties voor de layout zijn ook welkom).
    KuikenGuppy
      woensdag 5 december 2007 @ 08:29:11 #222
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_55050317
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef Burdie het volgende:
    Hai, mijn site schijnt niet te werken in IE en ik snap niet waarom (blond).

Het gaat om www.compositie.net (en suggesties voor de layout zijn ook welkom).
    De pagina's openen zich in het menu frame in IE
    [b]PSN:[/b] Bellerophon-
    [b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
    [b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
      woensdag 5 december 2007 @ 11:15:24 #223
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_55053187
    Hoe kan dat? Ze moeten in het iframe openen.
    KuikenGuppy
      woensdag 5 december 2007 @ 11:31:53 #224
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55053531
    Met IE6 hier niks aan de hand .
    phluphy for president!
      woensdag 5 december 2007 @ 11:35:14 #225
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_55053618
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
    Met IE6 hier niks aan de hand .
    IE7 wel, daar bekeek ik hem dus mee
    [b]PSN:[/b] Bellerophon-
    [b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
    [b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')