Ziet er goed uit! Ik sluit me op veel punten aan bij het vorige commentaar. Als je de links erin laat, dan kun je overweg de links te veranderen naar "www.jouwsite.com/linkout.php?link=13" of iets dergelijks. Dat script laat je dan automatisch redirecten naar de link. Op die manier is niet direct zichtbaar dat die links er vooral staan om geld te verdienen. Wat wel vervelend is, is dan dat mensen van tevoren niet kunnen weten waar ze heen worden gelinkt. Tis een overweging.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:38 schreef star_gazer het volgende:
http://www.tarikessard.com/
Eerste site geproduceerd voor een betalende klant. Hij is gelukkig wild enthousiastWat vinden jullie ervan? Ik moet alvast de opmerking maken dat de links-pagina niet valideert, vanwege een foutje in het CMS (ampersands worden geforceerd opgeslagen als '&' in plaats van '&'. Hier moet ik me nog uit hacken of het maar laten zoals het is.
- zoek eens op open directory, je hebt er een paar....quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heel goed!! Dankjewel! Ik had die tag erin gezet uit luiheid: het was de enige die ik uit mn hoofd wist om even snel te valideren. Ik ben het alleen vergeten op te knappen. Danku
[edit]hmm.. Zie zojuist dat mn CMS (textpattern) alsnog UTF-8 meezendt in de HTTP-headerDan zal het qua DB-verbindingen allemaal in orde zijn dunkt mij. Ik heb gewoon de tekst gekopieerd vanuit een ISO-bron, dat zal het zijn
Ik ga de passages even corrigeren in het CMS
De open directories zijn als het goed is gefixt. Het verbaasde me dat de standaard .htaccess van het CMS geen Options -Indexes regel had. Die is nu alsnog toegevoegd, probleem volgens mij opgelostquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:34 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
- zoek eens op open directory, je hebt er een paar....
- fotogallery verkleinde foto's terwijl de werkelijke foto net iets groter is
- probeer het eens met correct engels (vertaalbureau) dit is schoolengels...
Op zich een leuke lay-out, maar het kleurenschema is verre van ideaal: het roze met vies-groen matcht imho niet helemaal. De roze tekst vind ik niet mooi.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:34 schreef Tomek het volgende:
http://www.not-allowed.nl
Site van mijn band. Ben eigenlijk wel benieuw naar wat feedback, aangezien er bijna nooit iemand op die site komt
Laad rap, makkelijk te browsen alleen zijn de kleuren niet zo imho. Ik zoe voor wat meer bij elkaar passende kleuren gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 09:34 schreef Tomek het volgende:
http://www.not-allowed.nl
Site van mijn band. Ben eigenlijk wel benieuw naar wat feedback, aangezien er bijna nooit iemand op die site komt
Ok, het zijn inderdaad wat riskante kleuren. Toch vind ik het zelf wel mooi. Het is in ieder geval weer eens wat andersquote:Op zondag 18 maart 2007 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op zich een leuke lay-out, maar het kleurenschema is verre van ideaal: het roze met vies-groen matcht imho niet helemaal. De roze tekst vind ik niet mooi.
hehe, beetje zelfde verhaal weer. Als ik dit te vaak ga horen moet ik er misschien toch nog eens naar kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laad rap, makkelijk te browsen alleen zijn de kleuren niet zo imho. Ik zoe voor wat meer bij elkaar passende kleuren gaan.
Mja, op één of andere manier inderdaad... Het zijn voornamelijk allemaal achtergrond afbeeldingen die in mijn stylesheet gedefinieerd worden... Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik die kan cachen of pre-loaden...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef Chandler het volgende:
@Tomek; leuke site, maar wat mij opvalt is dat steeds alle plaatjes geladen moeten worden. Scheelt heel veel tijd in mijn opinie... probeer de afbeeldingen die je in de layout hebt verwerkt te cachen op een of andere manier!
Heb je ook geljik in. Ik ben nog een beetje van de oude garde, toen divs volgens mij amper bestondquote:Op zondag 18 maart 2007 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Hmm... CSS background-images worden wel standaard gecached volgens mij... Een van de krachten van heel CSS is juist de 'cachability'. Ik zie dat jij veel tabellen gebruikt in je code, dat is niet echt de meest ideale manier van werken (tabellen zijn voor data, css div's voor layout). Daarnaast is dit validatierapport ook niet echt bemoedigend
hee, ze bestaan nog, javascript menu's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:42 schreef dnzl het volgende:
Hmm, wat vinden jullie van deze website die ik onlangs voor een cateringbedrijf maakte.
Klik. Ik vind 'm zelf sterk door de grote afbeeldingen die het lekkere eten benadrukken
Dit zijn de eindproducten van de cateraar, dus redelijk relevantquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
hee, ze bestaan nog, javascript menu's.
-veel stockfoto's maar niet ter zake doende foto's (geen voorbeelden of referentiefoto's)
Is gewoon een afspraakquote:-je eigen sponsoren op site van de klant lijkt me niet netjes (womba.nl )
Ga ik meteen aanpassenquote:-sitemap en contact, linksbovenin werken niet, bovendien 2 x contact
-weinig metatags (google?)
-menu staat op verschillende hoogtes
Mja, Netscape...who caresquote:-probeer de site eens met netscape, volgens mij niet helemaal getest of dat wel zou werken.
Eens!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:05 schreef star_gazer het volgende:Qua design vind ik hem goed. Het kleurenschema bevalt me prima: geen rare combinaties en royaal gebruik van whitespace. Dat bevalt mij wel; het straalt rust en ruimte uit. Wat betreft de foto's: Het is inderdaad een site die je doet watertanden. In dat opzicht zeer geslaagd imho
Bedankt voor jullie kritiekquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:05 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Is die extra witruimte de bedoeling? IE7, winXP
Qua design vind ik hem goed. Het kleurenschema bevalt me prima: geen rare combinaties en royaal gebruik van whitespace. Dat bevalt mij wel; het straalt rust en ruimte uit. Wat betreft de foto's: Het is inderdaad een site die je doet watertanden. In dat opzicht zeer geslaagd imho
Technisch ben ik alleen wat minder onder de indruk: Gebruik van tables in plaats van CSS en -aargh- zelfs javascript voor een menu dat met CSS zeer eenvoudig gemaakt kan worden. Neem ook eens een kijkje op je validatierapport. Dan zul je zien dat er in technisch opzicht wel wat werk aan de winkel is. Al ben ik dan een standaardspurist
Zal van het weekend nog even rommelen met de kleuren..dat van die balk zal ik dan ook oplossen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Msx-Hinter het volgende:
www.u-music.nl :
- taal is engels en kalender in het nederlands,
- keuze van kleuren en lettertype (liever zwart/wit dan zwart/grijs)
- balk onder kalender is leeg?
Ziet er op zich mooi uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:51 schreef DarkManta het volgende:
Vooruit dan mijn site dan ook, hij is nog niet af, maar goed, sommige links doen het wel.
http://members.home.nl/mjhadriaans/
Oei... Je Engels is niet zo best...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef Razor21 het volgende:
Is een beetje tegen de regels in site is gebouwd d.m.v. Wordpress, maar wil graag advies / tips hebben wat ik er nog bij kan maken :
www.u-music.nl
Volgens mij moet ik hier toch wel iets van kunnen maken![]()
Daar begint he al, daar klopt jammer genoeg niks van.quote:We searching for volunteers who wants to enjoy the U-Music Team.
You can help us to post Music Video’s on this website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |