quote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef mvdlubbe het volgende:
En als ze het niks vindt trek je een andere site open, haal je er een bijpassende vrouw bij. Authentiek. Uit China.
bedankt hier heb ik wat aan. Het is trouwens niet te vinden in nederland, wel een paar mannelijke versies als ik verder zoek kom ik in duitsland en gb , erg duur daar. Dit is een heel pakket voor niet al teveelquote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef aswin het volgende:
Aantal jaar geleden (jaartje of 4) een paar keer wat bij deze winkel gekocht. Nooit problemen mee gehad, alle produkten waren goed verpakt en waren wat ik verwachte. (Gewoon merkproducten en geen namaak zover ik dat kon nagaan.) Ook het feit dat die produkten uit China/Hongkong kwamen zorgde er niet voor dat de levering lang duurde. Meestal na een week de produkten binnen.
Ben er wel achter gekomen dat de meeste produkten misschien erg goedkoop lijken, maar dat je ze in Nederland meestal ook voor dezelfde prijs kan vinden. Maar voor online winkelen dus ideaal!
oe dat word krapjes die kutkerst is er al bijnaquote:Op woensdag 13 december 2006 13:59 schreef QazzaQ het volgende:
Heb hier ooit ook wat besteld, was na 3weken binnen, alles was goed gegaan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ik uitkom bij een duitse site of doe ik gewoon iets verkeerd?
haha je heb gelijk het moet zijn http://www.strawberrynet.comquote:Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ik uitkom bij een duitse site of doe ik gewoon iets verkeerd?
Nu ik dit lees herinner ik me ook weer dat ik van de vier keer dat ik daar besteld heb twee keer geen invoerrechten betaald heb, en dat ik twee keer wel invoerrechten+BTW moest betalen. Ik heb die extra kosten niet teruggevraagd bij hun. Ook omdat volgens mij bij de bestelling stond dat ik zelf verantwoordelijk was voor eventuele heffingen..quote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef Slotter het volgende:
Zus van me besteld daar met enige regelmaat spullen. Geen problemen met fake producten.
Het duurt vaak wel lang voordat het er is en de pakketjes worden ook nogal eens onderschept voor BTW + invoerrechten (misschien ook te maken met het feit dat ze dan ook vrij groot inkoopt). Gunstige is wel dat Strawberry altijd deze kosten weer heeft vergoed.
yups , (was trouwens een creme van biotherme) prima toko volgens mijn ervaringquote:Op woensdag 13 december 2006 14:13 schreef schatje het volgende:
Mijn collega DarkElf heeft er weleens besteld. Ik geloof dat het geurtje bij aankomst beschadigd was. Toen hebben ze per direct een nieuw geurtje toegestuurd.
Werkt dat een beetje met PayPal? Ik wilde laatst iets bestellen in de States maar kon alléén met PayPal betalen!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:42 schreef ikJur het volgende:
heb inmiddels paypal account gemaakt en geld overgeschreven naar paypal account. als het daar op staat maak ik het over naar aardbeinet.
Ach nou ja, die 1,50 is het bedrag niet, ik vroeg me alleen maar af of het klopt dat dit een eenmalige fee is en dat je dan naar hartelust kunt overboeken.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:41 schreef ikJur het volgende:
ik heb al vaker gelezen dat het gebruik van een cc bij paypal kosten met zich meebrengt. Zoek bijvoorbeeld op de forums van ebay. Ik heb gewoon via de postbank overgeschreven naar een paypal rekening.
En reken maar dat er behoorlijk marges op dat spul zitten, gewoon puur door de merknaam, dat zie je toch ook bij merkkleding. Het houd het gewoon elitair. Natuurlijk ook deels kwaliteit.
moet ik gvd ergens anders gaan zoekenquote:Important Notice
Temporary Unavailability
We regret we are temporarily no longer able to supply fragrance due to restrictions on transport of fragrance materials by air.
We will be able and delighted to continue supplying all cosmetics and skincare products other than fragrance in the same way as normal.
We anticipate launching new methods of delivering fragrance by air freight and road early in the new year.
We apologize for any inconvenience caused.
Orders in transit should all be delivered unless you have been informed otherwise directly by email.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |