abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44390323
Ik moet voor kerst een geurtje hebben voor het vrouwtje. Alleen mevrouw is kieskeurig. Nu heb ik het geurtje (Just Cavalli Her) gevonden op http://www.strawberrynet.com .
Ze zitten in Hongkong of verzenden in ieder geval vanaf daar. China staat bekend om zijn vele imitatie producten. Toch lees ik op bijvoorbeeld dit forum meer goede dan slechte verhalen over de winkel.

Heeft iemand ervaring met deze shop?

[ Bericht 1% gewijzigd door ikJur op 13-12-2006 14:25:58 ]
0023
  woensdag 13 december 2006 @ 13:55:05 #2
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_44390733
Zolang het een goede imitatie is, bek houwe en snuiven.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 13 december 2006 @ 13:55:53 #3
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_44390753
En als ze het niks vindt trek je een andere site open, haal je er een bijpassende vrouw bij. Authentiek. Uit China.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_44390795
Aantal jaar geleden (jaartje of 4) een paar keer wat bij deze winkel gekocht. Nooit problemen mee gehad, alle produkten waren goed verpakt en waren wat ik verwachte. (Gewoon merkproducten en geen namaak zover ik dat kon nagaan.) Ook het feit dat die produkten uit China/Hongkong kwamen zorgde er niet voor dat de levering lang duurde. Meestal na een week de produkten binnen.
Ben er wel achter gekomen dat de meeste produkten misschien erg goedkoop lijken, maar dat je ze in Nederland meestal ook voor dezelfde prijs kan vinden. Maar voor online winkelen dus ideaal!
  woensdag 13 december 2006 @ 13:58:24 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44390850
Dat scheelt wel met de prijzen zeg
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44390865
Zus van me besteld daar met enige regelmaat spullen. Geen problemen met fake producten.
Het duurt vaak wel lang voordat het er is en de pakketjes worden ook nogal eens onderschept voor BTW + invoerrechten (misschien ook te maken met het feit dat ze dan ook vrij groot inkoopt). Gunstige is wel dat Strawberry altijd deze kosten weer heeft vergoed.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:59:19 #7
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_44390880
Heb hier ooit ook wat besteld, was na 3weken binnen, alles was goed gegaan.
I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
pi_44390886
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef mvdlubbe het volgende:
En als ze het niks vindt trek je een andere site open, haal je er een bijpassende vrouw bij. Authentiek. Uit China.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef aswin het volgende:
Aantal jaar geleden (jaartje of 4) een paar keer wat bij deze winkel gekocht. Nooit problemen mee gehad, alle produkten waren goed verpakt en waren wat ik verwachte. (Gewoon merkproducten en geen namaak zover ik dat kon nagaan.) Ook het feit dat die produkten uit China/Hongkong kwamen zorgde er niet voor dat de levering lang duurde. Meestal na een week de produkten binnen.
Ben er wel achter gekomen dat de meeste produkten misschien erg goedkoop lijken, maar dat je ze in Nederland meestal ook voor dezelfde prijs kan vinden. Maar voor online winkelen dus ideaal!
bedankt hier heb ik wat aan. Het is trouwens niet te vinden in nederland, wel een paar mannelijke versies als ik verder zoek kom ik in duitsland en gb , erg duur daar. Dit is een heel pakket voor niet al teveel
0023
pi_44390932
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:59 schreef QazzaQ het volgende:
Heb hier ooit ook wat besteld, was na 3weken binnen, alles was goed gegaan.
oe dat word krapjes die kutkerst is er al bijna
0023
pi_44391324
Mijn collega DarkElf heeft er weleens besteld. Ik geloof dat het geurtje bij aankomst beschadigd was. Toen hebben ze per direct een nieuw geurtje toegestuurd.
pi_44391670
Ben ik gek als ik zeg dat ik uitkom bij een duitse site of doe ik gewoon iets verkeerd?
It is your friends who make your world!
pi_44391684
nou ja alleen maar goede verhalen, goeie service, geen nep zooi, ik ga m'n meisje blij maken al word het waarschijnlijk na kerst
0023
pi_44391720
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef Ikiskoel het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ik uitkom bij een duitse site of doe ik gewoon iets verkeerd?
Inderdaad.

strawberrynet.com

Probeer deze eens?
pi_44391744
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef Ikiskoel het volgende:
haha je heb gelijk het moet zijn http://www.strawberrynet.com
0023
pi_44391746
Hehe, oke
It is your friends who make your world!
pi_44391753
zeg schatje kan je de tt ff aanpassen
0023
pi_44391820
Gedaan meneertje .
pi_44391968
waarvoor dank
0023
pi_44412337
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef Slotter het volgende:
Zus van me besteld daar met enige regelmaat spullen. Geen problemen met fake producten.
Het duurt vaak wel lang voordat het er is en de pakketjes worden ook nogal eens onderschept voor BTW + invoerrechten (misschien ook te maken met het feit dat ze dan ook vrij groot inkoopt). Gunstige is wel dat Strawberry altijd deze kosten weer heeft vergoed.
Nu ik dit lees herinner ik me ook weer dat ik van de vier keer dat ik daar besteld heb twee keer geen invoerrechten betaald heb, en dat ik twee keer wel invoerrechten+BTW moest betalen. Ik heb die extra kosten niet teruggevraagd bij hun. Ook omdat volgens mij bij de bestelling stond dat ik zelf verantwoordelijk was voor eventuele heffingen..

Die levertijd kan volgens mij ook korter, (iig toen) kon je kiezen uit express verzendingen en normale verzendingen.
pi_44412428
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:13 schreef schatje het volgende:
Mijn collega DarkElf heeft er weleens besteld. Ik geloof dat het geurtje bij aankomst beschadigd was. Toen hebben ze per direct een nieuw geurtje toegestuurd.
yups , (was trouwens een creme van biotherme) prima toko volgens mijn ervaring

Verder nog eens iets voor mijn besteld, was binnen no time binnen, onbeschadigd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44413477
heb inmiddels paypal account gemaakt en geld overgeschreven naar paypal account. als het daar op staat maak ik het over naar aardbeinet. Hoe hebben jullie betaald? creditcard moet ik niets van weten eigenlijk.
Wel mooi zo alles achter de computer geregeld van geurtje zoeken tot bestellen in Hong Kong!

Bedankt voor de goeie reacties het heeft me over de streep getrokken.
0023
pi_44413492
wij hebben met cc betaald volgens mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44415872
Ik heb ook met mijn cc betaald.
pi_44419015
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:42 schreef ikJur het volgende:
heb inmiddels paypal account gemaakt en geld overgeschreven naar paypal account. als het daar op staat maak ik het over naar aardbeinet.
Werkt dat een beetje met PayPal? Ik wilde laatst iets bestellen in de States maar kon alléén met PayPal betalen!
Ik heb een PayPal account aangemaakt, maar als ik wil betalen (vanaf m'n cc naar PayPal) zeggen ze dat ik niet voldoende saldo heb of zo, en als ik dat saldo wil ophogen schrijven ze eerst 1,50 euro af van m'n cc. Niet dat ik daar failliet van ga, maar wat is dat nou voor onzin, ik snap er eigenlijk niet veel van
Iemand deze ervaring ook en kun je na afboeking van die 1,50 euro voortaan gewoon van je cc af laten schrijven door PayPal?

Ik heb een jaar of drie terug ook wel eens wat bij Strawberry besteld. Geen enkel probleem en goedkoper dan in NL. Maar toen ik laatst nog eens keek had ik het idee dat alle prijzen hoger lagen dan bij bijv. ICI Pais XL. Plus het feit dat er ook nog een BTW etc bij kan komen!
En of Strawberry die vergoedt moet je nog maar afwachten. Moet je nagaan wat een marges er op die producten zitten als ze én die kosten kunnen vergoeden én het ook nog eens gratis versturen!!!
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_44420156
ik heb al vaker gelezen dat het gebruik van een cc bij paypal kosten met zich meebrengt. Zoek bijvoorbeeld op de forums van ebay. Ik heb gewoon via de postbank overgeschreven naar een paypal rekening.

En reken maar dat er behoorlijk marges op dat spul zitten, gewoon puur door de merknaam, dat zie je toch ook bij merkkleding. Het houd het gewoon elitair. Natuurlijk ook deels kwaliteit.
0023
pi_44423662
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:41 schreef ikJur het volgende:
ik heb al vaker gelezen dat het gebruik van een cc bij paypal kosten met zich meebrengt. Zoek bijvoorbeeld op de forums van ebay. Ik heb gewoon via de postbank overgeschreven naar een paypal rekening.

En reken maar dat er behoorlijk marges op dat spul zitten, gewoon puur door de merknaam, dat zie je toch ook bij merkkleding. Het houd het gewoon elitair. Natuurlijk ook deels kwaliteit.
Ach nou ja, die 1,50 is het bedrag niet, ik vroeg me alleen maar af of het klopt dat dit een eenmalige fee is en dat je dan naar hartelust kunt overboeken.

Ik ben trouwens toch een beetje afgestapt van die dure merken. Dat wil zeggen, ik gebruik ze nog steeds wel, maar ik kijk niet uitslúitend meer naar Lancôme, YSL, Dior, Clinique etcetera. Ik ben erachter dat bijvoorbeeld l'Oréal ook uitstekende spullen heeft, zeker vergelijkbaar met de luxe merken. Dat is ook niet zo vreemd, de luxe merken komen vaak als eerste met iets nieuws, en de merken in het lagere segment apen dat lekker na. Vind ik niet erg moet ik zeggen!
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_44537773
GVD :(
omdat we allemaal bang zijn voor terroristjes/moslims kan mijn luchtje niet verzonden worden

van hun site
quote:
Important Notice

Temporary Unavailability

We regret we are temporarily no longer able to supply fragrance due to restrictions on transport of fragrance materials by air.

We will be able and delighted to continue supplying all cosmetics and skincare products other than fragrance in the same way as normal.

We anticipate launching new methods of delivering fragrance by air freight and road early in the new year.

We apologize for any inconvenience caused.

Orders in transit should all be delivered unless you have been informed otherwise directly by email.
moet ik gvd ergens anders gaan zoeken
0023
pi_44563818
Goeiedag!! Moet je eens nagaan wat een domper dat voor Strawberry zélf is!!!!!!!!!!!
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_44563845
jeetje das klote zeg, voor consumenten en natuurlijk zeker voor Strawberry.net
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44569742
TS bedankt voor de tip!
Scheelt echt bergen geld op al mijn make-uppies !!!
Jammer dat vanwege al de beperkingen geen parfums meer verstuurd morgen worden, was wel nieuwsgierig wat ze allemaal aanboden!

Wie weet komt dat ooit wel weer, tot die tijd staat de link in mijn favorieten !
♥ Love is Love ♥
pi_44569893
vergeet niet je ervaringen hier te posten naderhand. Mocht je wat bestellen dan.

met name producten die je voorheen in NL kocht waar je dus 100% het echte product van hebt gehad. Ben ik erg benieuwd naar. Niet dat ik t niet vertrouw hoor volgens mij is het een prima zaak, maar gewoon uit interesse.
0023
pi_44570214
Komt in orde! Als ik wat besteld en ontvangen heb zal ik mijn ervaringen ermee hier even komen delen!
♥ Love is Love ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')