abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_44397697
Overigens moet ik toegeven dat de TS een heel sterk punt heeft, ik ga natuurlijk geen marokkaanse vrouwen beroven als ik ook een blanke hoer kan beroven, maar dat lijkt me logisch.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:14:35 #27
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44397743
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:01 schreef Agiath het volgende:
Alsof linkse mensen meteen pro-allochtoon zijn
Dat kortzichtige gelul inderdaad. Alles links zegt gezellig,buitenlanders! en alles rechts zegt grensen dicht!.

Als ik sommigen hier moet geloven, in ieder geval.

.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_44397749
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:20 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

nogal logisch, daar kent men nog een hechte gemeenschap en ziet men de islamisering uit de grote steden op hen afkomen..
maar dat haalt de stelling van de ts onderuit
pi_44398041
Het is feitelijk niet waar wat je zegt. Als je naar de partijen per gemeente kijkt, zie je dat links juist groter is bij de "multi-culti" gemeentes en provincies dan het gemiddelde. Juist het zuiden, waar relatief weinig allochtonen wonen (op de paar grote steden na, waar óók "linkser" dan het gemiddelde wordt gestemt) is juist de VVD en CDA populair.
Alleen in Groningen is de PvdA over vertegenwoordigt, maar alsof de houding tegenover allochtonen de enige reden is waarom Groningers op de PvdA stemmen.

En wat voor vooroordeel is dat nou weer ? Alsof LINKS allochtonen massaal knuffelt, en RECHTS allochtonen graag zo spoedig afmaakt...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_44398238
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef du_ke het volgende:

De wijken die zwart worden staan over het algemeen niet vol met koophuizen .
dat staat vaak door elkaar
pi_44399083
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een CDA-stemmende bejaarde, zowel in als buiten grote steden.. Maar misschien ligt dat aan mij
ja dat ligt aan jou!

Hier in de buurt stemmen vrijwel alle bejaarden CDA gewoon vanuit vroeger KVP enzo moest van de kerk. En doen ze nog steeds
pi_44399308
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schattig topic, mag ik vragen waar je zelf woont?
rotterdam.
pi_44399343
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:28 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

dat staat vaak door elkaar
Is het zo? kan het me maar matig voorstellen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:07:25 #34
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_44399485
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef Mordrid het volgende:

[..]

rotterdam.
Dus ben je rechts?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_44399752
Ik denk dat als je het per stad gaat bekijken, dat 'links' dan naar verhouding meer stemmen heeft.
pi_44401146
Groot gedeelte is het wel waar. Echter veel Jelle's en Dijkstra's,etc. uit Friesland en Groningen kwamen/ komen naar de grote stad om te studeren en hun links haleluja te verkondigen. Na hun studie blijven ze daar nog wonen en stichten een gezin. Als ze dan merken dat het in de stad toch niet zogoed toeven is voor hun kinderen (heroinenaalden, ramen bij de buren ingegooid of drie berovingen voor de deur op eén dag), vertrekken ze naar Zutphen of Stadskanaal. En daar blijven ze nog steeds de Volkskrant lezen. Al drie problemen in de wijk zijn namenlijk de schuld van iemand of iets anders... Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ken en kende, bij wie het zo gaat/ is gegaan...
Zeeland is meer CDA. Twente is ook niet links en Brabant en Limburg wel weer grote gedeelten.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_44401697
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef drammers het volgende:
Groot gedeelte is het wel waar. Echter veel Jelle's en Dijkstra's,etc. uit Friesland en Groningen kwamen/ komen naar de grote stad om te studeren en hun links haleluja te verkondigen. Na hun studie blijven ze daar nog wonen en stichten een gezin. Als ze dan merken dat het in de stad toch niet zogoed toeven is voor hun kinderen (heroinenaalden, ramen bij de buren ingegooid of drie berovingen voor de deur op eén dag), vertrekken ze naar Zutphen of Stadskanaal. En daar blijven ze nog steeds de Volkskrant lezen. Al drie problemen in de wijk zijn namenlijk de schuld van iemand of iets anders... Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ken en kende, bij wie het zo gaat/ is gegaan...
Zeeland is meer CDA. Twente is ook niet links en Brabant en Limburg wel weer grote gedeelten.
brabant en limburg zijn uber pro cda altijd al geweest
pi_44403008
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef drammers het volgende:
Groot gedeelte is het wel waar. Echter veel Jelle's en Dijkstra's,etc. uit Friesland en Groningen kwamen/ komen naar de grote stad om te studeren en hun links haleluja te verkondigen. Na hun studie blijven ze daar nog wonen en stichten een gezin. Als ze dan merken dat het in de stad toch niet zogoed toeven is voor hun kinderen (heroinenaalden, ramen bij de buren ingegooid of drie berovingen voor de deur op eén dag), vertrekken ze naar Zutphen of Stadskanaal. En daar blijven ze nog steeds de Volkskrant lezen. Al drie problemen in de wijk zijn namenlijk de schuld van iemand of iets anders... Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ken en kende, bij wie het zo gaat/ is gegaan...
Zeeland is meer CDA. Twente is ook niet links en Brabant en Limburg wel weer grote gedeelten.
Twente is toch echt aardig links hoor.
pi_44403857
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Twente is toch echt aardig links hoor.
Behalve in Enschede is het CDA in Twente vrijwel overal de grootste partij, en altijd al geweest (nou ja, vroeger de KVP dan).
In een flink aantal Twentse gemeentes heeft/had het CDA zelfs de absolute meerderheid in de gemeenteraad. Het wordt wel een ietsje minder de laatste jaren.

ik kom zelf uit zo'n absolute-meerderheid-gemeente, waar het CDA inmiddels dankzij de gemeentelijke herindeling net geen absolute meerderheid meer heeft
pi_44403992
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Behalve in Enschede is het CDA in Twente vrijwel overal de grootste partij, en altijd al geweest (nou ja, vroeger de KVP dan).
In een flink aantal Twentse gemeentes heeft/had het CDA zelfs de absolute meerderheid in de gemeenteraad. Het wordt wel een ietsje minder de laatste jaren.

ik kom zelf uit zo'n absolute-meerderheid-gemeente, waar het CDA inmiddels dankzij de gemeentelijke herindeling net geen absolute meerderheid meer heeft
In hengelo meende ik dat de SP ook een enorme sprong heeft gemaakt.
pi_44404104
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

In hengelo meende ik dat de SP ook een enorme sprong heeft gemaakt.
CDA is niet voor niets de boerenpartij
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44404162
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

CDA is niet voor niets de boerenpartij
Hou je mond eens dicht knul , ik stem ook braaf Sp
pi_44405284
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hou je mond eens dicht knul , ik stem ook braaf Sp
Je bent een boer
Die op SP stemt?


Nu klopt m'n hele stereotype denken niet meer.


zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44405342
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je bent een boer
Die op SP stemt?


Nu klopt m'n hele stereotype denken niet meer.


Ga weg uit dit topic dan, dit is een topic om zoveeeel mogelijk stereotypen te verzamelen.
pi_44421663
En in limburg zitten de ex-mijnwerkers met stoflongen, dus die zullen ook wel links stemmen...
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_44421706
Toch is het altijd verbazingwekkend hoeveel Folkert vander G's uit Friesland enGroningen komen...
Misschien tijd dat Friesland zich afsplitst..
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_44432716
links is net zoals een puber die drugs gebruikt om te rebelleren tegen zijn ouders maar daardoor vernietigd hij wel zijn lichaam en geest, zelfde met Nederland, links zijn de pubers, de immigranten zijn de drugs, Nederland is hun vader en moeder.
pi_44432736
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus ben je rechts?
eigenlijk vind ik rechts te soft (zie cda vvd), ik ben zelf een nationalist geworden.
pi_44448339
Waarom zie ik nergens de opmerkign staan: alle linksen zijn uitkeringstrekkers?
pi_44459758
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:30 schreef Mordrid het volgende:

[..]

eigenlijk vind ik rechts te soft (zie cda vvd), ik ben zelf een nationalist geworden.
Eigenlijk ben ik het met je eens hoor, al die kutbuut´nloanders moeten het land uit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')