buitenlandse stemmen hehquote:Op woensdag 13 december 2006 13:07 schreef zatoichi het volgende:
Behalve dan dat over het algemeen de grote steden veel linkser stemmen dan de boeredorpjes...
Bovendien heb je nog de elitaire grachtengondel in de steden + de betere achterbuurten die weinig van de problematiek meemaken.quote:
Hier in Delft is denk ik niet eens 10% buitenlands en toch won PvdAquote:
Ik denk dat dat in nog grotere mate geldt voor het CDA.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Bejaarden stemmen ook altijd links.
...
Als die generatie uitgestorven is, is het vast snel gedaan met links![]()
jep.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:59 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in nog grotere mate geldt voor het CDA.
Bejaarden buiten de grote steden stemmen in mijn ervaring voornamelijk CDA.
Een turk mét winkel, welteverstaan. Die stemt overigens VVD. Want hij is ondernemer.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep.
Daarbij stemmen heeft in de grote steden veelal links de overhand en in de "dorpjes" rechts. Dus de bewering uit de OP slaat als een tang op een turk
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een CDA-stemmende bejaarde, zowel in als buiten grote steden.. Maar misschien ligt dat aan mijquote:Op woensdag 13 december 2006 13:59 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in nog grotere mate geldt voor het CDA.
Bejaarden buiten de grote steden stemmen in mijn ervaring voornamelijk CDA.
nogal logisch, daar kent men nog een hechte gemeenschap en ziet men de islamisering uit de grote steden op hen afkomen..quote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef michiel_merk het volgende:
leuk bedacht maar wilders behaalde zn meeste stemmen in kleine dorpjes
wat een boer niet kent..........
ja alleen jammer dat als je wijk zwart is geworden, je ook 20-50% waarde vermindering van je huis hebt.. best lastig om dan nog een huis te krijgen in een blanke wijkquote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef mvdlubbe het volgende:
1. Vinexlocaties zijn al blank.
2. Niemand weerhoudt 'rechtsen' ervan te verhuizen naar 'blanke' dorpen.
De wijken die zwart worden staan over het algemeen niet vol met koophuizenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat als je wijk zwart is geworden, je ook 20-50% waarde vermindering van je huis hebt.. best lastig om dan nog een huis te krijgen in een blanke wijk
+3 scherpquote:Op woensdag 13 december 2006 17:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
De wijken die zwart worden staan over het algemeen niet vol met koophuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |