Ben blij dat je het boeiend vindquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:07 schreef Zyggie het volgende:
Boeiend.
geilquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:02 schreef FuifDuif het volgende:
Zo zou ik het mij voor kunnen stellen dat met name de dames zo tijdens de lente mij meer populariteit toekennen, daar hun genen hen smeken zich voort te planten met mijn genen.
Dat de aantrekkingskracht van de genen in deze zo sterk kunnen zijn, maakt mij opgewonden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef knep het volgende:
[..]
Alleen vanwege deze geniale benaming van s-e-x nietwaar?
Wat maakt jouw genen zo onweerstaanbaar aantrekkelijk dat wij vrouwen al smekend voor jouw voeten liggen en je omringen met offers en bloemenkransen, je aura kussen om zijn onmetelijke luchtigheid zodat wij al flauwvallend wegdromen bij de gedachte dat wij, simpele zielen, FuifDuif mogen beminnen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:02 schreef FuifDuif het volgende:
Zo zou ik het mij voor kunnen stellen dat met name de dames zo tijdens de lente mij meer populariteit toekennen, daar hun genen hen smeken zich voort te planten met mijn genen.
ze was lek, en FD had zijn bandenplakspullen niet bij zich....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Treinhomo het volgende:
Ga je nou godverdomme nog 's op die hoer kruipen die Pony-lover voor je geregeld heeft ?![]()
En waar ik aan meebetaald heb.![]()
Ga er ff serieus op in zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:50 schreef Reya het volgende:
Een tijdreeksanalyse is echter onbetrouwbaar zonder controlegroep.
Je bent pas lid geworden in november 2006 en het 'onderzoek' waar jij naar verwijst is minstens een jaar geleden. Of ben jij soms een oude user in een nieuw jasjequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef MissMatch het volgende:
Je hebt toch al eens eerder zoiets dergelijks gedaan? staat me iets van bij. maar ik denk dat als je op relationeel vlak de goede kant op blijft gaan, er nog best een opwaartse lijn in je populariteit mogelijk is. omdat je na je ontmaagding hopelijk meer chill wordt.
Kan ik dat als een compliment opvattenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef MissMatch het volgende:
Lang gelurkt, kort geregistreerd. en jij bent aardig lurkwaardig.![]()
Ja, daar was het idd wel hilarisch geweest.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze was lek, en FD had zijn bandenplakspullen niet bij zich....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |