Gaat idd belachelijk snel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef flyguy het volgende:
nrtje 154 al weer
Anyone?quote:Het lukt me nog steeds niet met WiiDrumms.
De Wiiremote is wel verbonden met mn PC via bluetooth (bluesoleil)
GlovePie geopend, en WiiDrums.PIE geopend en uitgevoerd
WiiDrumms opgestart.
En dan doet hij verder niets...
Als ik de knoppen op mn toetsenbord indruk dan hoor ik wel de geluiden enzo.
Iemand?
*van z'n lijstje krast*quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef ikookhier het volgende:
de macro was ook al uit verkochtnog een week wachten
![]()
dat kan niet... iig geen DVD...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:47 schreef Wii-Style het volgende:
Kunnen mensen even testen hoe je films afspeelt op je Wii en watvoor resolutie? Ik hoop 640x480.
ik had je gemailt toch? toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
ik heb bijna iedereen in de lijst namelijk en alleeen met chibibo heb ik een link.
vraag me af hoe jij een mail naar mij gestuurd heb spanks aangezien ik niets naar jouw kan sturen.
Trouwens wie is de eigenaar van eefie ?
quote:
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat kan niet... iig geen DVD...
tof, dat ga ik eens proberen als ik ooit aan een wii kan komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
In de photo channel.
Met een SD kaart. Het speelt volgens mij MJPEG filmpjes af.
Converter: http://www.downloadatoz.com/wii-converter/
Beetje offtopic, maar als je er toch al twee jaar mee bezig bent, het is het internetquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
"Dat kan niet". Vriend, ik zoek al twee jaar de hele internet af voor elke stukje informatie omtrent de Wii alsof ik geen leven heb (en dat heb ik ook niet). Ik denk dat ik wel weet wat de Wii kan en niet kan. kthx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |