Ik vind behind the curtains of darkness, en nocturnal hymns supergoede nummers
Wat vinden jullie van deze band?
Achter de naam Graveworm dacht ik weinig goeds te vinden, maar na de fragmenten op hun site gehoord te hebben ben ik aangenaam verrast!
Niet gedacht dat ik dit soort muziek ooit goed zou vinden, maar dit klinkt echt waanzinnig!
quote:Ik kon er niet echt een definitie aan geven, maar één ding is zeker, het is geniaal!
Op zondag 9 februari 2003 22:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zeer goede metalband!! Zware muziek waar ze gothic mixen met black metal.
quote:Zeker.
Op zondag 9 februari 2003 23:13 schreef Summoner het volgende:
Geniaal zou ik het niet willen noemen (die status verleen ik liever aan bands als Catharsis en Thy Serpent), maar Graveworm vind ik toch wel zeer goed.
quote:Maken Emperor en Limbonic Art de zelfde soort muziek?
Op zondag 9 februari 2003 23:13 schreef Summoner het volgende:
Geniaal zou ik het niet willen noemen (die status verleen ik liever aan bands als Emperor en Limbonic Art), maar Graveworm vind ik toch wel zeer goed.
quote:Een intro tot metal en al haar subgenres zou ik het niet willen noemen... Er zijn veel toegankelijkere bands, die naar mijn mening beter als intro zouden zijn.
Op maandag 10 februari 2003 00:30 schreef moredragons het volgende:
* moredragons kocht z'n eerste metal cd wat dus Scource of Malice was
leuke intro tot alle metal en subgenres
quote:hey flappie wel leren lezen he
Op maandag 10 februari 2003 12:53 schreef RunawayTrain het volgende:[..]
Een intro tot metal en al haar subgenres zou ik het niet willen noemen... Er zijn veel toegankelijkere bands, die naar mijn mening beter als intro zouden zijn.
In mijn geval was dat Nightwish. Redelijk hard als je nog geen metal kent, maar ook een goede melodie wat het redelijk luisterbaar maakt voor 'newbies' in het genre.
Zelfs m'n ouders vonden het mooi.
Hoewel ik niet denk dat ik ze iets als Graveworm moet laten horen.
quote:Het is nog vroeg...
Op maandag 10 februari 2003 13:30 schreef moredragons het volgende:[..]
hey flappie wel leren lezen he
ik zei dat het VOoR MiJ eEn GoeiDe IntRo was, zo duidelijker voor jouw slag volk?
quote:heeej tis maandag he
Op maandag 10 februari 2003 13:37 schreef RunawayTrain het volgende:[..]
Het is nog vroeg...
Zo maar ff naar buiten, frisse lucht doet wonderen. En CD's halen als ik ze kan vinden in die klote dorp.
Kan iemand dit bevestigen? En zo ja waar kun je de albums dan het best kopen? En als ze wel in Nederland te koop zijn, waar?!
Grrrr zo wordt je toch gedwongen om muziek te downloaden...
quote:Displeased Records
Op maandag 10 februari 2003 16:16 schreef RunawayTrain het volgende:
Bah!!
De enige winkel die dit soort muziek zou kunnen verkopen had ze al niet eens.
Sterker nog - de verkoper wist mij te vertellen dat ze helemaal niet in Nederland leverbaar zijn! Daar zakt je broek toch van af...Kan iemand dit bevestigen? En zo ja waar kun je de albums dan het best kopen? En als ze wel in Nederland te koop zijn, waar?!
Grrrr zo wordt je toch gedwongen om muziek te downloaden...
quote:Heb net Scourge of Malice besteld. Bedankt!
Op maandag 10 februari 2003 16:49 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Displeased Records
http://www.displeasedrecords.com
quote:Laat me raden, FRS?
Op maandag 10 februari 2003 16:16 schreef RunawayTrain het volgende:Sterker nog - de verkoper wist mij te vertellen dat ze helemaal niet in Nederland leverbaar zijn! Daar zakt je broek toch van af...
www.displeased.nl dus, en Graveworm kan je ook wel in metal speciaalzaken vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 10-02-2003 17:43]
quote:Bij FRS heb ik niets te zoeken. Daar heb ik toch al nooit metal gezien. Behalve dan Linkin Park en dat soort dingen.
Op maandag 10 februari 2003 17:37 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Laat me raden, FRS?
.
www.displeased.nl dus, en Graveworm kan je ook wel in metal speciaalzaken vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |