![]()
Jeej!
![]()
Goed, een vraag dan maar. En ik zal proberen al mijn vragen in dit topique persoonlijk te maken
![]()
Dit is moeilijk. Jullie willen een ultra-persoonlijke vraag, maar hoe kan ik tippen met de persoonlijke vragen die ik al heb gesteld? Jullie weten al op welke straat ik woon in Utrecht, waar ik in Israel heb gewoond, wat ik voor werk doe, welk merk sigaretten ik rook, waarom ik de naam 'Asmodian' draag, wat de uil in mijn userpic betekent en wie mijn beste vriendin is.
Dus ik ga terug naar de basics en ga drie (3) vragen stellen over mezelf. Alledrie de vragen dienen in 1 post beantwoord te worden, maar jullie kunnen natuurlijk van elkaar afkijken enzo
![]()
. Hier komen ze:
1. Ik heb een bijbelse naam voor een soort boom. Ik werd daar vaak mee gepest toen ik in Nederland vertelde welke (vandaar dat het zo persoonlijk is dat ik dit met jullie deel), maar in Israel staat het voor pioneer-spirit en kracht van karakter. Hoe heet ik en de naam van welke boom is dit in het Hebreeuws?
2. Jullie weten allemaal dat ik journalist ben, maar ik weet niet of ik ooit heb verteld voor welke krant ik schrijf. Ik schrijf nu voor de 3e krant van Israel, maar wel verreweg de meest bekende krant die Israel rijk is en ook de #1 krant van Israel op het internet en in het buitenland. Ik ga hopelijk binnenkort voor een Amerikaanse krant werken die ook aan die criteria voldoet (#3 in het land, #1 daarbuiten). Welke twee kranten zijn dit?
3. Ik ben geboren in een van oorsprong protestants Academisch ziekenhuis in Amsterdam. Daar is er maar 1 van. Welk ziekenhuis en hoe heet de stichter van dat ziekenhuis?
[ Bericht 96% gewijzigd door Asmodian op 12-12-2006 15:37:50 ]