ahhhhquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef Fogel het volgende:
Jij gaat vast niet geloven dat ik daadwerkelijk in Spanje getrouwd ben? Madrid om precies te zijn. Maar, de twee dagen voor we trouwden mochten we gewoon samen in de hotelkamer
Maar jullie waren beide meerderjarig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef Fogel het volgende:
Jij gaat vast niet geloven dat ik daadwerkelijk in Spanje getrouwd ben? Madrid om precies te zijn. Maar, de twee dagen voor we trouwden mochten we gewoon samen in de hotelkamer
Dat wel, maar de eerste twee dagen dus niet getrouwd...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar jullie waren beide meerderjarig?
Maar TS z'n vriendin is nog minderjarig, dus dat is een totaal andere kwestie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Fogel het volgende:
Dat wel, maar de eerste twee dagen dus niet getrouwd...
Ja, maarquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar TS z'n vriendin is nog minderjarig, dus dat is een totaal andere kwestie.
Dan zijn we beiden 18. Toen zei jij ook al dat het niet kon omdat je getrouwd moest zijn om dat te mogenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je kan ook niet begrijpend lezen? Misschien kan je beter gewoon thuis blijven![]()
Maar je vrouw was toen vast niet minderjarig! En daar gaat het nu wel om he...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef Fogel het volgende:
Whahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar je vrouw was toen vast niet minderjarig! En daar gaat het nu wel om he...
Lamaar... Anyway, veel geluk gewenst alvast en laat ons weten hoe de huwelijksnacht is verlopen he
Even een opmerking plaatsen in ons feedbacktopic (staat ergens bovenin het TRV-forum) en ik tover hem zo uit m'n hoed voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:54 schreef Mr.Jork het volgende:
WhahaHet gaat nog wel even duren voordat ik ga trouwen
Maar ik zal zeker posten hoe de vakantie was! Jammer dat het nog zo lang duurd.. moet ik de topic weer helemaal terug vinden enzo
![]()
Mensen! Ik ben vadaag bij een reisbureau geweest. Die zeiden dat het geen probleem was aangezien:quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Even een opmerking plaatsen in ons feedbacktopic (staat ergens bovenin het TRV-forum) en ik tover hem zo uit m'n hoed voor je.
Bij elkaar op de kamers, dat wil dus zeggen dat je ieder een kamer hebt, maar dat je dan wel elkaar mag bezoeken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef Mr.Jork het volgende:
[..]
Mensen! Ik ben vadaag bij een reisbureau geweest. Die zeiden dat het geen probleem was aangezien:
Ik de hoofdboeker ben omdat ik dan 18 ben. En je hebt alleen 1 volwassen iemand(ik dus in dit geval) dan nodig en dan mag je gewoon bij elkaar op de kamers.![]()
Nee... Ik heb gevraagd of we 1 kamer voor beiden konden gebruiken.. en dat kon..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij elkaar op de kamers, dat wil dus zeggen dat je ieder een kamer hebt, maar dat je dan wel elkaar mag bezoeken.
maak je niet druk, gewoon gaan en lekker ongestoord neuken daar op die eilanden. Aangezien haar ouders er ook achter staan is er geen probleem lijkt me.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:37 schreef Mr.Jork het volgende:
[..]
Hmm,, als dat echt zo is moeten we waarscheinlijk maar 2 maanden later op vakantie... dan zijn we beiden 18...
Ik zou niet graag mijn ouders achter me hebben staan tijdens het neuken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
maak je niet druk, gewoon gaan en lekker ongestoord neuken daar op die eilanden. Aangezien haar ouders er ook achter staan is er geen probleem lijkt me.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Fogel het volgende:
Ik zou niet graag mijn ouders achter me hebben staan tijdens het neuken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |