hahahaha heel gaafquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Het gouden idee:
We bouwen een waterpomp met een pijp die reikt van de aarde tot buiten de atmosfeer, en we blazen gewoon al het water de ruimte in!
Ik zal het even met Paint toelichten:
[afbeelding]
Ik zou net vragen of jullie ook al aan de zeedieren dachten... Aangezien sommige dieren sowieso hun leefgebieden kwijtraken als de noordpool smelt...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef moelan0e het volgende:
We moeten alle walvissen uit de zee halen! Weet je wel hoe groot die bakvissen zijn!
De lengte van het mannetje is 25m en van het vrouwtje 16m. Ze kunnen wel 90 t/m 144 ton worden.
Dus alle walvissen de zee uit en de global warming is een lachertje!
explosievenquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:41 schreef Reemster het volgende:
hoe wil je gaan scheppen op sommige dieptes
en dan zjn we meteen van Almere en Lelystad afquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef Seneca het volgende:
We laten gewoon Flevoland weer onderwater lopen. Daar woont toch geen hond, en het zou de stijging van de zeespiegel mooi weer compenseren.
Die negers jatten al het bling bling koper om op hun tanden te plakken, denk dus niet dat het zal gaan werkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:06 schreef Godshand het volgende:
ik heb een veel beter idee:
we laten de grootste lastposten omzetten in een veel nuttiger stof
CO2+H2O = H2O5OH-
oftewel alcohol![]()
!!!
daar maken we schoonmaakprodukten, autobrandstof en liters Tequila van
zijn we van de CO2 en dus broeikas, en H2O dus overtollig water af
gaan er natuurlijk mensen mekkeren: ja maar dat kost heel veel energie om zo'n reactie op te wekken: geeft niet, zonlicht zat in Afrika, we donderen de woestijn vol met zonnecollectoren die de energie opwekken voor deze nuttige reactiekunnen woestijnreizigers ook weer meteen daaronder schuilen en de woestijnvospoep dr van afschrobben
haha dank, die typefout viel me niet opquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:30 schreef Seneca het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar bij mij is alcohol nog altijd gewoon C2H5OH, en niet H2O5OH
wat hebben we aan een verhoogde dijk terwijl de zeespiegel hetzelfde blijft?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef Porcupine002 het volgende:
Als we nou met het zand dat we opgraven de dijken ophogen, slaan we twee vliegen in één klap!
En zoals al gezegd is hebben we ook nog eens te weinig water op mars, dus kunnen we 't ook gewoon daarheen schieten.
Wat we ook kunnen doen is met z'n allen de koelkast buiten zetten, gericht naar het noorden en zuiden, en dan de deur van de koelkast open doen. Wedden dat dat scheelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |